Hallo, ik heb een vraagje, ik ben al mama van een zoontje, nu zou ik een 2de willen met mij vriend, maar ik probeer namelijk zwanger te graken, ik en mn vriend hebben gisteren seks gehad en ie is niet in mij klaar gekomen, maar op me buik nu heeft hij er met zun vingers in gezeten en me gevingerd, kan ik zwanger graken daar door ?
Van het vingeren niet, maar wellicht van het voorvocht, als je geluk hebt... Maar stomme vraag misschien: je schrijft dat jij graag een kindje wilt met je vriend? Wilt hij het dan niet, dat hij niet in je klaarkomt?
Ik zou als jullie echt een kindje willen het toch op een andere manier gaan doen. Op deze manier is de kans op een zwangerschap vrij klein
Als je echt een kindje wilt zou ik toch adviseren om het sperma ín je vagina te laten belanden. Zo is de kans namelijk heeeeeellll klein.
Had eens gelezen dat wanneer sperma op een plek terecht komt buiten de vagina (dus op de buik in jouw geval) het meteen "dood" gaat. Al neemt dat niet weg dat je alsnog zwanger kunt raken van voorvocht, al is die kans natuurlijk kleiner. Als jullie voor een kindje willen gaan, waarom komt hij dan klaar op jouw buik?