Direct zwanger na curettage??????

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sher1986, Oct 5, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Beste meiden,

Ik heb met 11 weken een curettage gehad ivm missed abortion met 10.1 weken.

Nu was ik gister bij de gyn voor nacontrole. Ze gaf aan dat ik verdikt baarmoederslijmvlies had. Wat houdt dit precies in????? Het zag er volgens haar goed uit.

Wij zijn direct verder gegaan voor een kindje, zijn er meiden die meteen zwanger zijn geraakt zonder dat ze hun eerste MS hebben gehad? En is deze zwangerschap goed verlopen??

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    Kan 2 dingen betekenen, of je menstruatie zit er aan te komen of je bent zwanger.. Weet je wanneer je je eisprong hebt gehad?

Spannend ik duim voor je xx

3. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

Jun 21, 2016
    848
    10
    18
    Bij mij na curretage na 34 dagen de eerste menstruatie. Ronde erna direct zwanger maar dat is helaas een vroege miskraam geworden. Ik hoor wel veel meiden die snel na de curretage weer zwanger worden. De kans is groter dat het goed gaat dan dat het fout gaat. Ik hoop op goed nieuws voor je!

4. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,050
    0
    36
    Almere
    Ik heb geen idee hoe ik het moet berekenen wanneer mijn eisprong was. De ovutesten blijven positief. zwangerschapstest was negatief het weekend. Ik gok op 28/29, toen waren de ovu testen heel vel van kleur.

5. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

Jun 21, 2016
    848
    10
    18
    Dat is na een curretage ook heel lastig in te schatten. In maand 1 vooral niet te veel aandacht aan schenken, je lichaam heeft gewoon echt even nodig om te herstellen. Na je eerste menstruatie kun je iets gerichter te werk gaan met ovulatietesten

6. jster

jster Actief lid

Nov 23, 2015
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas hier geen positief verhaal. November curretage vorig jaar. Mei dit jaar weer zwanger. Helaas weer miskraam.
    Nu tot op heden niks niks niks.

Ik hoop dat het bij jou anders mag zijn. Blijf positief.

7. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Verdikt baarmoederslijmvlies is vaak te zien vlak voor je eisprong en na je eisprong wordt het nog iets dikker.
    Bij geen bevruchting breekt het uiteindelijk af (je menstruatie) en bij een bevruchting wordt het nog dikker.
    Dus je zou ergens voor je eisprong kunnen zitten of erna.

8. Lyanne T

Lyanne T Actief lid

Sep 15, 2016
    234
    0
    16
    Is er niet voor de zekerheid bloed geprikt om te kijken of je hcg in je bloed hebt?
    Daar kunnen ze ook veel uithalen.

9. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,050
    0
    36
    Almere
    Nee er is geen bloed geprikt, mijn zwangerschapstesten waren na een week allemaal negatief na de curretage. ik heb op 13 okt een nacontrole staan bij de gyn. Dan gaan ze een echo doen. Ik denk dat het dan te vroeg is om iets te zien he? Is het dan misschien handig dat ik bloed laat prikken? Heb ook geen idee wanneer ik eventueel een menstruatie krijg. Het is nu inmiddels bijna 4 weken geleden de curretage.

10. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Als je testen negatief geweest zijn heeft t nu weinig zin om bloed te laten prikken aangezien de kans groot is dat je menstruatie nadert. Deze kans is altijd groter dan op een zwangerschap. Je kunt evt een zw test doen. Dan weet je snel meer. Duimen op een positieve test!
    Wanneer ze nu weer een echo doen zul je niet veel meer zien. Als je zwanger bent zie je misschien een zwangerschapsring maar dat hoeft niet.
    Spannend iig!:)

Share This Page