Deze maand voor het eerst de Etos zwanger worden vitamines icm teunisbloem gebruikt en nu netjes op dag 14 een positieve ovulatietest (vorige maand dag 34 pas positieve ovulatietest!). Ik weet dat je na je ei moet stoppen met de teunisbloem, maar vraag me af hoe het zit met de Etos pillen. Achterop de verpakking staat dat je ze niet mag slikken tijdens zwangerschap. Wat raden jullie aan?
Ik ben gisteren ook begonnen met teunisbloem. Als ik jouw bericht lees heb ik goede hoop 👍🏻
@crossedfingers, ik hoop dat het bij jou ook werkt en dat je deze maand een kortere cyclus hebt! @pandabeertje, er staat idd dat je het niet moet gebruiken tijdens zwangerschap en borstvoeding. Ik had alleen de indruk van wat ik heb gelezen op dit forum dat meiden deze vitamines gewoon de hele maand doorslikken, vandaar mijn vraag
Je kan dat gewoon de hele maand doorslikken. Als je een positieve test hebt kun je overstappen naar andere multivitamine voor zwangere vrouwen.
Ik slik teunisbloem tot mijn ei en daarna tarwekiemolie. Ik heb al een korte cyclus en wil mijn ei eerder en daarna wat rekken 😊