Ik heb 2 dochters,en bij alle twee voelde ik meteen al in de eerste week dat ik zwanger was.Bij de een merkte ik het aan mijn borsten,en bij de ander merkte ik het aan mijn ochtendmissenlijkheid. Kan het ook zijn dat je echt helemaal niks voelt? Ik ben benieuwd hoe de andere dit ervaren.
Hoi, Bij mijn 1e voelde ik dat ik zwanger was! Was gewoon echt overtuigd... had wel wat last van mijn borsten... maar verder eigenlijk nergens last van. Maar mijn gevoel gaf duidelijk aan dat ik zwanger was en ja hoor.. test was harstikke positief! Nu zijn we bezig voor een 2e... we zitten nu in ronde 5 maar moet nog even wachten... weet niet of het deze keer raak is
iedere keer aan het eind van de cyclus was ik ervan overtuigd dat het raak zou zijn. Ik had allerlei symptomen, maar die zaten helaas allees tussen mijn oren. De laatste keer begon ik eigelijk teleurgesteld aan de laatste week, want ik overtuigd dat ik niet zwanger was. Ik voelde helemaal niks. En toch had ik een positieve test in mijn hand. Dus ik moet zeggen dat mijn lichaam niet de juiste signalen doorgeeft!
Bij mn dochter wist ik het zeker. Bij dit kindje ook weer. De eerste test was negatief en ik was heel erg verdrietig, ik geloofde het echt niet. Nou, dat klopte. 2 dagen later gaf de test dat ik hartstikke zwanger was!
Ik voel ook niets... gisteren alleen een beetje lage rugpijn...heb wel alleen nog maar een heel licht streepje wel duidelijk zichtbaar..wacht nog even af.
Bij mijn zoontje wist ik het ook zeker, maar was toen ook al een week overtijd . Had toen ook wel een onregelmatige cyclus, maar wist gewoon dat het toen raak was. Had eigenlijk nergens last van, dat kwam pas iets later. Deze ronde ook wel weer het idee dat het raak is, maar durf er eigenlijk niet op te hopen...
Elke maand dacht ik wat te voelen en was ik telkens teleurgesteld als ik niet zwanger bleek te zijn. Toen het wel raak was wist ik zeker dat dat niet klopte, want ik had er helemaal niks van gemerkt. Wat heb ik toch vaak naar de test gekeken, ik wist gewoon zeker dat de ongi nog moest komen. Gelukkig was dat niet zo. Mijn lichaam gaf dus geen signalen.
Ik voelde bij mijn eerste zwangerschap wel iets maar wist niet of het tussen mijn oren zat. Bij mijn tweede zwangerschap herkende ik heel kort na de eisprong weer het gevoel. Ik heb het twee dagen voor me kunnen houden en uiteindelijk aan mijn vriend verteld. Twee weken later hadden we een positieve test! Het gevoel dat ik had was alsof mijn bloed harder stroomde en ik was heel alert.