Dag vk, Heel fijn dat ik hier mijn vraag kwijt kan! Zal het ff kort samenvatten, want is heel verhaal. 28 okt: positeve test 15 nov: heel veel bloedverlies --> 6 wk zwanger, kloppend hartje op echo 22 nov: blijvend bloedverlies --> hartje gestopt met 6,5 wk 28 nov: vruchtje verloren 5 dec: mbv Cytotec vruchtzakje verloren, eindelijk weer schoon volgens gyn Daarna 10 dagen nagebloed en tot vorige week positieve zwangerschapstesten gehad, die wel steeds lichter werden. Nacht van zaterdag op zondag ineens weer een plens (dun) bloed bij het naar de wc gaan (net als bij de miskraam, alleen bleef het bij één plens). Zondag half dagje licht bloed verloren, daarna was het 'klaar'. Zwangerschapstest was zondag helemaal wit, dus eindelijk Hcg-vrij. Moet/mag ik dit nu als ongesteldheid rekenen? Of kan het zijn dat ik misschien toch nog wat restweefsel had (vandaar de plens bloed, net als bij miskraam)? Kortom, hoe moet ik dit interpreteren??? Hopelijk heb je een idee, want ik wil zo graag weer weten waar ik aan toe ben met mijn lijf... Thnx! En fijne jaarwisseling!
Hoi, Wat rot zeg dat je dit mee moet maken. Het klinkt toch meer alsof het nog bij de miskraam hoorde dan een menstruatie. Of herken jij hier je eigen cyclus in? Soms kom je er pas na een paar maanden achter hoe het nou zit. Het is allemaal nog onregelmatig. Groeten Evelien
Thnx! Uiteindelijk heb ik vier dagen lang licht bloedverlies om de paar uur gehad. Raar he? Herken mijn cyclus hier niet in..., maar reken het toch maar als ongi en wacht het idd wel af, waarsch toch wat rommelig na de miskraam. Groetjes
Hoi, daar was ik weer... Toch nog even een vraagje over mijn (nu onregelmatige?) cyclus. Ik heb de vorige bloedingen dus als menstruatie gerekend en mertke dat ik op cd 6 vruchtbaar slijm had (heb ik normaal NOOIT, ook niet verderop in mijn cyclus). Hierop een ovutestje gedaan en deze was voor mijn doen positief (teststreep bijna net zo donker als controlestreep, heb nog nooit heel donkere streepjes gehad) en dit bleef tot cd 8. Hierna werd ie weer langzaam lichter. Geklust rond deze dagen. Vervolgens kreeg ik op cd 13 lichte menstruatiekrampen en op cd 15 kreeg ik weer bloedingen... Weer lichte bloedingen en alleen maar donkerbruin bloed (bij afvegen roestbruim). Op cd 16 (gister) ook weer donkerbruin bloed en vandaag lijkt het weer wat af te nemen. Ik snap er niets meer van!! Waar vallen deze bloedingen onder? Wel eisprong gehad, maar nu alleen maar donkerbruin bloed... Te weinig voor maandverband, maar wel flink inlegkruisje vol (halve tampon). Moet ik even met mijn verloskundige bellen of valt dit nog steeds onder herstellen na een miskraam? En wat is jouw mening hierover? Alvast bedankt voor je antwoord!