Leander wieg

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mama van Sepp, 29 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Goedemorgen!

Heeft iemand van jullie ervaring met de leander wieg? Ik denk erover deze te kopen voor mijn baby. Maar vroeg me af wat de ervaring met deze wieg is. De wieg is namelijk nog al prijzig. Ik hoor graag ervaringen positief of negatief.

2. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Wij hebben 'm voor onze dochter. En het is een superfijne wieg! Voor onze oudste hadden we een familiewiegje, maar die is erg smal, hij heeft er maar 6 weken ingelegen. Vanwege ruimtegebrek nu gekozen voor een hangende wieg. Onze dochter vindt het gewieg heel fijn en ze past er nog makkelijk in. Daarbij vind ik hem nog mooi ook. Ik kan 'm je zeker aanraden.

3. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Super bedankt voor je reactie! Ik was ook nog benieuwd of jij de driepoot er ook bij hebt?

4. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    nee, hij hangt aan het plafond. Was eerst wel een beetje bang dat 'ie naar beneden zou komen, maar mijn vader heeft hem bevestigd en is er zelf even aan gaan hangen..

5. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    :D daar heb ik inderdaad ook al even aan gedacht! Goed idee! Ik denk ook niet dat ik de driepoot wil hebben want ik hang de wieg toch aan het plafond

6. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Ik heb niet de leander wieg maar de wieg van kindekeklein. Is wel hetzelfde idee, hangt aan het plafond met een schommelhaak.
    Onze dochter vindt het geweldig en is nu drie maanden, wij hebben beneden in de kamer een haak en ook 1 op onze slaapkamer. In het begin namen we de wieg s' ochtends mee naar beneden en s'avonds weer mee naar boven. Nu blijft hij boven hangen.
    Mijn beste aankoop tot nu toe!!!!

7. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Super! Bedankt! Ik zal ook eens op die site kijken ... ben benieuwd

8. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    Wij hebben deze ook en echt geen seconde spijt gehad, het leuke van deze wieg is dat hij aan een veer hangt dus als het kindje beweegt gaat hij zachtjes schommelen, hij heeft er ruim 6 maanden in geslapen.
    Bijkomend voordeel is dat hij wat goedkoper is.

9. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Ha Dames,

Bedankt! Ik heb inderdaad even gekeken en deze ziet er ook erg leuk uit ... hmmmm nou wordt het weer twijfelen ;)

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.070
    3.862
    113
    Ik zat ook te twijfelen tussen de Leander en de Kindekeklein. Leander vond ik wel ietsje mooier, maar Kindekeklein ook leuk zat, dus heb ik daar voor gekozen. Echt een heel fijn wiegje! Hij heeft er tot net 7 maanden ingelegen. Paste nog wel hoor, maar hij trok zichzelf steeds op. Hij heeft tot 5 maanden in onze kamer aan het plafond gehangen en daarna nog 2 maanden in zijn eigen kamertje.

11. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Wel leuk dat er eigenlijk alleen maar prositieve verhalen zijn... Het is inderdaad zoo dat ik leander wel wat mooier vindt maar ja prijs /technisch ....

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb de hang-sta wieg van kindekeklein - en vond hem ook prachtig. Vooral het natuurlijke en ietwat stoere. Door de vierkante vorm, vond ik hem wat groter ogen.
    Ze heeft er tot 6 maanden in 'gehangen' en daarna is hij nog even als logeerbedje gebruikt, ze paste niet meer in de wagenbak, maar nog wel in de wieg. Dus tot een maandje of 8 is hij als logeerbedje gebruikt , staand op de grond op de pootjes.

ik heb hem trouwens in die tijd 2 x moeten wassen, omdat hij ondergespuugd was, maar dat ging prima.

13. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Wij hebben de wieg gekocht toen hij in de aanbieding was bij geboortewinkel.nl
    Het zou wel heel toevallig zijn, maar misschien komt er nog eens een aanbieding (of ergens anders). Zal eens kijken, er is ook een site die een leuke setpijs heeft.

14. Elfje81

Elfje81 Bekend lid

3 jan 2009
    509
    3
    0
    Wij hebben ook de Leander wieg met twee plafondhaken. Eéntje in onze kamer en één op de babykamer. Geweldige wieg!! Jara is een hele grote baby en heeft er tot ruim vijf maanden in gelegen. Dat viel me alles mee! Omdat ze zo snel groeide was ik bang dat ze er maar kort in zou passen... Eigenlijk paste ze er nog steeds wel in, maar ze begon zo veel te rollen dat ze steeds half in de bekleding lag en dat vond ik toch niet zo fijn...

Maar ik vond het het geld meer dan waard! Het was zo'n fijn en veilig plekje voor Jara!!

15. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Super bedankt! Ik ben nog enthousiaster geworden als dat al was!

@ aanbieding Dat zou wel mooi zijn;) ik ga eens kijken!

16. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Hier ook alleen maar goede ervaringen met de Kindekeklein
    hang-en sta wieg. Als je die op pootjes neemt kan je hem ook mooi als (logeer)bedje beneden gebruiken of in de tuin/balkon lekker neerzetten. Ik heb de mijne na 7 maanden op MP verkocht, misschien staat daar nog wat op? Want alles bij elkaar is hij toch ook nog behoorlijk aan de prijs, moet wel zeggen dat wij er ook de driepoot bij hadden gekocht.

Deel Deze Pagina