Kan echt niet he….

Discussie in 'De lounge' gestart door dds, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ja maar met drie kinderen is dit niet zo grappig want de volgende keer eten ze n
    het van elkaar op. Het gaat mij niet om koekjes maar bepaalde dingen zijn voor kinderen heilig. En ja, mijn kinderen eten 2 keer per jaar ofzo een gebakje, telt misschien ook mee,

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik vind sommige reacties ook wel erg heftig. Ik ben zelf een enorme snoepkont en nu met de zwangerschap nog meer. Ik vind het niet nodig dat mijn dochter van 2 elke keer met me mee snoept, dus eet ik soms heel sneaky een stuk chocola als ze even niet kijkt.

Al had ik dit niet gedaan, pas als ze haar gebakje had laten staan en had gezegd dat ze hem niet meer hoefde was ik eraan begonnen. En dan ook zonder schuldgevoel.

Chips afwegen e.d. gebeurde bij ons ook echt niet, en dat vind ik eerlijk gezegd erg overdreven. Ik denk dat je er dan juist de nadruk op legt dat je 'vooral niet te weinig moet krijgen want anders is het niet eerlijk'. Zo'n instelling (daar word je pas inhalig van) is echt niet fijn. Je ziet soms nog volwassenen die zo zijn, zo bang dat ze tekort komen, altijd vooraan als er eten of iets lekkers op tafel komt... alsof ze zijn uitgehongerd ofzo.

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dit dus.

4. rums

rums Niet meer actief

@TS Heb je nou meer spijt van het opeten van het gebakje of het openen van dit topic hahaha :D ;)

5. Ik vind dat zo'n leuk woord he, 'gebakje'..

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Zo noemt mijn vader iedereen die hij een sukkel vind :D

7. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Dit inderdaad!

8. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Als jullie goed lezen, staat er dat ze samen 1 gebakje zouden eten. Niet dat het gebakje specifiek alleen voor de dochter was. Dus dingen zeggen als, ik had het gebakje van je dochter niet opgegeten, is een beetje kort door de bocht. Het was namelijk niet alleen het gebakje van dochter.
    ;)

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    oh ik dacht dat ze het gebakje van haarzelf en een gebakje van dochter had opgegeten. Dus twee stuks.

10. Talvi

Talvi Niet meer actief

True maar waarom dan niet de helft nemen en de andere helft voor dochter bewaren..

11. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Uhm zou dat zelf niet door mn strot kunnen krijgen..
    Maar fijn dat je genoten hebt

12. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Goeie oplossing! :)

13. Zwada

Zwada Actief lid

11 feb 2014
    210
    0
    0
    Als dit voor sommigen al een big issue zou zijn vraag ik me ernstig af hoe dat dan gaat met de wat serieuzere probleempjes.

14. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Is geen big issue...
    maar zou er zelf gewoon niet van kunnen genieten. Zie liever mn dochter smikkelen. Ieder zn ding toch

15. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ach, het is geen misdaad voor een keer.

De volgende keer een eigen gebakje voor ieder! :)

16. Zwada

Zwada Actief lid

11 feb 2014
    210
    0
    0
    Ben het helemaal met je eens. Soms heeft de één mazzel, en soms de ander. Als je kindjes samen bij je zijn dan deel je natuurlijk en hebben ze allebei plezier ergens van.

Sterker nog ik vind het heel gezond dat kinderen dat leren.

17. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wat is dat nou weer voor kul: hoe je in een bepaalde situatie reageert of zou handelen zegt niets over een andere situatie, maar misschien bij jou wel ;)

Vind het geen big issue, maar iets wat we samen kopen om samen op te eten en vervolgens eet ik het maar zelf op omdat ze er niet over begint: nee, dat zou ik gewoon niet doen. Niets meer en niets minder.

18. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Zoiets zou mijn vriend ook kunnen doen :D Ikzelf misschien ook wel.... :)

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat staat hier toch los van? Ieder probleem heeft zijn eigen oplossing. De twee oudsten hier zijn inmiddels tenminste leuke volwassenen geworden :)

20. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    groot gelijk ik had het ook lekker in mn eentje opgegeten:D
    Zij geniet waarschijnlijk net zo veel van dr fruit als van dr gebakje.

Deel Deze Pagina