Kan echt niet he….

Discussie in 'De lounge' gestart door dds, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Nog nooit met mijn kind gedaan (komt wellicht nog), maar wel met mijn man. Keertje vroeg thuis, lekker twee gebakjes voor 's avonds bij de koffie die ik 's middags mooi heb op zitten eten :p Natuurlijk niets van gezegd...

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja, misschien ook wel, ik weet het niet. Hier binnen het ouderlijk gezin nooit problemen over gehad, ook niet als volwassenen. Toen ik ging scheiden en echt niets meer had op wat meubeltjes na, hebben mijn broers allemaal een behoorlijk bedrag gegeven om mij en mijn oudste weer goed op weg te helpen. We wonen erg ver uit elkaar en spreken of bellen elkaar nauwelijks. Toch als 1 van ons hulp nodig heeft, helpen we elkaar en er is ook geen jaloezie onder elkaar omdat de 1 dingen krijgt en de ander niet (delen erfenis die nu al verdeeld is onder het mom van beter geven met warme als met koude hand)

Dat zie ik bij mijn oudsten 2 onderling ook.

Ik las weer dat bij jullie met een verjaardag het niet-jarige kind ook een cadeautje kreeg. Dat deden mijn ouders niet, alleen de jarige kijgt een cadeau en ik zelf heb dat ook nooit gedaan, terwijl dat in de gezinnen van mijn ooms en tantes wel werd gedaan.

3. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    gaat lekker ot zo, maar dat cadeautjes geven op een ander zijn/haar verjaardag snap ik ook niet. Mijn kinderen krijgen dat niet en verwachten ook niets als een ander iets krijgt. Ik kreeg laatst iets voor mijn jongste, op kraamvisite, waarbij de gever ook iets voor het eigen kindje mee had, anders werd het niet begrepen :(

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Maar weet je wat het "grappige" is van dit topic. Omdat het nu om een kind gaat, vind iedereen het vrij normaal en vooral onschuldig lijkt wel. Als ik nu eens met dit onderstaande waargebeurde verhaal een nieuw topic zou openen wordt er volgens mij totaal iets anders neergezet, tot aan: Wat asociaal, ik zou een scheiding aanvragen ;)

Mijn man zijn oom en tante kochten ieder een halve kip voor 's avonds. Hij ging werken en tante heeft eerst haar halve kip opgegeten en vervolgens ook die van haar man er achteraan. Toen hij thuiskwam kreeg hij een boterham met pindakaas, want er was verder niets in huis. Volgens tante had de hond zijn kip opgegeten.......

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.335
    36.195
    113
    Het stomste vind ik dat ze erover liegt. Ik weet zeker dat ml het niet erg zou vinden en andersom ook, maar ik zou het dan wel eerlijk zeggen. Ik zou het alleen niet zo snel doen, want ik gun een ander ook wat lekkers te eten ipv alleen een broodje pindakaas.

6. Aloe

Aloe Niet meer actief

😄😄 Ik lig werkelijk waar dubbel om dit topic!
    De absurditeit.............Mensen, kom op hoor.......
    Ze heeft het gebakje van haar dochter opgegeten, poeh poeh! Wat een slechte slechte slechte moeder ben je TS. 😜

Maar wees gerust, er zijn nog veeeeeel slechtere moeders op de
    wereld. Ik zeg rustig: kijk daar eens wat een gekke vogel.........en dan jat ik rustig haar halve bord patat weg onder haar neus.

En zo hebben we meer van dat soort geintjes...😳😳😳😳

Zo 🔫 me......
    Gegroet,

De slechtste moeder ter wereld

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Niemand heeft het over de slechtste moeder ter wereld, maar goed.. altijd moet iemand dat weer ff roepen. TS vond het blijkbaar belangrijk of komisch genoeg om te melden dus laat mensen ook gewoon reageren die het anders zullen doen. Ik doe vas weer zat andere dingen die anderen weer niet zullen doen..

8. Aloe

Aloe Niet meer actief

Dat zeg ik toch...........slechtste moeder ter wereld.

Sommige mensen hebben gewoon geen humor.
    Dat is echt overduidelijk in dit topic.
    Ik bedoel, kom op zeg......waar gaaaaat dit over.

9. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe

Komisch? Nee hoor…..meer schuldig, maar ook weer niet omdat ze nog steeds er niet om vraagt.

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik heb best humor hoor, maar dat gebrul van slechtste moeder ter wereld komt hier zo'n beetje iedere maand voorbij dat het niet leuk meer is. Misschien zit ik te lang op het forum.

11. Andela

Andela Actief lid

21 mrt 2014
    379
    0
    16
    Ik krijg ook honger, snel een naar binnen werken voordat manlief thuis is! :p

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

wahahahahaha, wat een grappig topic

Waar gáát dit over zeg.

13. Aloe

Aloe Niet meer actief

Misschien wel ja.

14. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

Moeite waard om alles te lezen?

15. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee.

16. Aloe

Aloe Niet meer actief

Als je wilt lachen.......dan wel.

17. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dan idd wel want de meeste dingen gaan nergens over :) Ach, iedereen maar in hun waarde laten he

18. rums

rums Niet meer actief

Dit topic is stiekem een vervanging van het huisjestopic :p

19. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is

Vermakelijk is het in ieder geval.. ;)

20. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

Dan ga ik zeker lezen. Want ik mis het huisjes topic! Ze gaan maar door op fb

Deel Deze Pagina