Ik wil het graag van me afschrijven, misschien hebben jullie tips om de laatste maanden door te komen. Ik werk (als enige) op de personeelsadministratie voor ruim 5 jaar. Ik ben ook de assistente voor de personeelsmanager. Er zijn ook 2 personeelsadviseurs. De manager is best veeleisend, ook omdat hij zelf niet zo handig is met de pc. Opzich hebben we altijd wel goed samengewerkt maar door bezuinigingen/reorganisaties heb ik er aardig wat taken bijgekregen die veel tijd kosten en deadlines hebben. Als ik dan weer allerlei klussen voor hem moet doen, blijft mijn eigen werk dus gewoon liggen. Vervolgens wordt ik er wel op aangesproken dat het af moet (had moeten zijn). En als ik dan bij hem op kantoor ga zitten en daar doe wat me opgedragen wordt, zit ik geregeld te wachten omdat hij gewoon telefoontjes opneemt en binnenvallers te woord staat. Tja, ik denk dat iedereen dat geirriteert raakt als je zelf nog een enorme berg werk hebt liggen. Ik merk dat ik aan het eind van mijn latijn ben, hij weet dat ook want we hebben het erover gehad, maar er veranderd niks. Het wordt een beetje weggelachen als zijnde mijn hormonen, terwijl ik me eigenlijk verder wel prima voel wb de zwangerschap. Heb geen noemenswaardige kwaaltjes of iets, ook niet gehad. Ik heb ook vd herfst, dus voor ik zwanger was, al geregeld huilend in de auto naar huis gezeten. De laatste weken is dat bijna normaal geworden. Het is verder geen nare vent, wordt ook wel netjes beloond en we hebben ook genoeg gezellige tijden(gehad), maar hij zit volgens mij ook tot zn oren in het werk en is daardoor ook geirriteerd, maarja, het ligt dus allemaal aan mij als ik een tegenwoord geef. (bijvoorbeeld iets wat ik precies op zijn instructie heb gedaan een tijd geleden en waar we nu verder mee aan de slag moesten 'jij hebt dat fout gedaan' ik zei dus " ik heb het niet verzonnen, maar dan doen we het anders' en toen kreeg ik het over me heen 'nou ik weet niet meer hoe ik iets tegen je moet zeggen hoor als je altijd uit j