Vanochtend weer ovulatietest gedaan en een knipperde smiley!! Wat zouden jullie doen of doen jullie? Om de dag 'klussen' of elke dag? Heeft het zin om elke dag te gaan 'klussen'? Begrijp me niet verkeerd vind 'klussen' leuk maar elke dag. .......
Je kan ovulatietesten beter niet in de ochtend uitvoeren omdat er in je eerste ochtend urine altijd wel iets van LH zit. Meestal kan het met je 2e urine wel of tussen 12:00 en 16:00 dat is de beste tijd. Ik zou als ik jou was vanmiddag nog een keer testen en dan vanaf nu om de dag klussen. Je ei kan bij een positieve test vandaag, morgen of overmorgen springen.
Ts heeft het over een knipperende smiley. Met de clearblue ovutesten met dubbele hormoonindicator moet je JUIST met ochtendurine testen. Weet niet welke test je gebruikt? Gewoon even de handleiding lezen
@Eppo82 ik vind het nog steeds leuk hoor hihi rondom de eisprong dan hebben we even er wat meer aandacht voor en wordt er wat meer bij nagedacht hihi.... @MoessIk test met cb dubbele hormoonindicator! Daar staat bij de eerste urine na de langste slaap... bij mij in de ochtend dus!
Ben nu bij dag 4 en krijg elke ochtend nog steeds een knipperde smiley! iemand hier ervaring mee? heb normaal 2 dagen knipperd (hoge vruchtbaarheid) en dan wel een gewone smiley (piekvruchtbaarheid).... hoop dat het nog komt deze ronde!