Ze had toch ook ovu testen gedaan om te kijken of daar n knal streep kwam?? Volgens mij bedonderd ze niks
Nee maar bedoel dat die misschien verder doorloopt? Geen idee hoor maar lijkt me door de geelheid van de testen misschien wel teveel urine dus dacht misschien komt t daardoor?? K doe echt veeeel testen maar haal ze eigenlijk nooit uit elkaar.
Super van je fijne reactie, zo is het maar net. Ik deed die test van ovulatie erbij halen om te kijken waar ze het over had met die paarse vloeistof. Maar dat is weer een andere test en heb de doppen echt niet verwisseld. Vraag me af wat ik hier nog doe ja.....
Nee dat lijkt mij niet want als je geel vermengd met roze krijg je geen paars Overigens iets rechtzetten... ik heb nooit gezegd dat ze obsessief was. Ik reageer nu voor het eerst op haar test en geef mijn mening gebaseerd op mijn eigen ervaringen met beide action testen
Ja vaag hoor! Zou gewoon n andere naam nemen ofzo want nu zien ze je naam en begint t afbranden gelijk.
Ik gebruik ook (te)veel testen en bij mij ligt het er ook aan welke productie t is, de ene keer werken ze beter door dan de andere keer, soms meer kleurstof, soms amper kleurstof. Vind t rot testen. M'n gyn kijkt ook altijd vaag als ik zeg dat ik ze nog steeds gebruik. Maar klopt je heb niet gezegt dat ze obsessief is, maar zegt wel dat ze liegt
Volgens mij (en check ff mijn geschiedenis) heb ik haar nooit eerder afgebrand in welk topic dan ook. Ik denk (en heb gezegd) alleen dat ze nu geen zwtest maar ovutesten heeft gedaan. Of dit bewust is gebeurd weet ik niet. Ik was er niet bij.
Heb net al mijn 10-tal zw testen vd action bekeken en geeneen heeft een paars uiteinde zoals bij haar. Overigens heb ik nergens gezegd dat ze liegt maar heb ik gevraagd of ze de boel aan bedonderen is.
Als je een verklaring wil....hier niet vragen. Wij waren er niet bij toen je ging testen namelijk. Zou de huisarts eens vragen om een bloedtest of echo. Pas dan krijg je een reeel en betrouwbaar antwoord en weet je wat er al dan niet aan de hand is.
Ben t met rugijuli eens. Niks geen commentaar elke keer maar elke keer zie ik ook topics en denk hmmmm. Zou of die zwangerschapstestesten eens opsluiten en lekker testen tot ei of je ha bellen en je laten prikken, dan weet je het gelijk. Je blijft bezig zo. Vraag mij af bij zulke strepen of een cbdigi ook zwanger aangeeft. Waarom doe je überhaupt elke x een zwtest?
Maar hoe dikwijls ga je dan nog een topic openen over dit?? Je hebt al tig aan informatie en goede raad gekregen...Beetje normaal denk ik dat mensen beetje 'moe' worden van dit...
Kom op zeg met dat mensen negatief doen. Is toch niet zo vreemd als iemand elke x met onzin verhalen aan komt zetten ? Inderdaad kinderwens parkeren en stabiel worden is een goed advies want het is echt ziekelijk. En zou niet allerlei onderzoeken gaan aanmoedigen ( of juist wel gaat er bij de huisarts misschien ook eens een belletje rinkelen ) 2 maand geleden heeft deze vrouw nog een pret echo Laten maken na rommelende darmen ... De dag ervoor zei ze nog dat iedereen negatief was en dat ze lekker met haar man van de bewegingen in haar buik ging genieten ... En mijn lijst van redenen voor streepjes op een zwangerschapstest wordt je boos om maar ik zou dat maar serieus nemen want jij hebt altijd streepjes op elke merk test maar bent nooit echt zwanger.
Ik denk idd dat deze persoon er te veel mee bezig is en veel onzekerheden voelt. Mss gewoon handig dat de mensen die zich er aan irriteren gewoon geen reactie geven . Ik zeg daarbij niet dat ik diegene die reacties geven niet begrijp maar om het gezellig te houden moeten we denk gewoon ons mondje houden ookal razen de hormonen bij veel van ons door het lichaam
Het begint al met die eerste post... Als je gewoon zegt: joh, jongens, ik kon het weer eens niet laten. Dan kun je op heel wat meer begrip rekenen hier dan 1 of ander kulverhaal over dat je man per ongeluk de verkeerde test aangeeft. (en dat 2 keer op rij ook nog?) Dat is een belediging voor alle dames hier die met je meedenken en blijkbaar denk je dat wij uit een ei komen. Misschien ben je zwanger, misschien niet. Maar door je rare verhalen heb ik weinig zin om er nog serieus over mee te denken. Succes verder!
Helemaal mee eens En ik denk en voel persoonlijk ook aan dat (en schiet me maar gerust lek als het niet zo is) mensen die al jaren moeten zwoegen of bij wie het zelfs niet lukt, heel deze ..... ENORM kwetsend overkomt en een dikke doorn in het oog is.
Dit zijn ovulatietesten. Waarom? Omdat een zwangerschapstest niet zo'n pennestreep geeft als teststreep. Een streep op een zwangerschapstest is roze, even breed als de controlestreep. Jou test reageert op LH, geeft aan dat er nog lang geen piek is. Ik weet dus niet waar je mee bezig bent, maar het lijkt er wel heel erg op dat je niet eerlijk bent.
ik denk ook dat je de boel bedondert. heb mijn testen even terug gekeken en denk ook dat je ovu's met een roze dop laat zien. heb altijd het beste met mensen voor, maar dit slaat alles. meis, wees alsjeblieft eerlijk. mijn testen, hierbij zie je dat de controle streep van een zwangerschapstest veel donkerder is dan doe van een ovu. de testen die je laat zien zijn dus duidelijk ovu's
Eens. TS ik wil je niet aanvallen en weet dat er altijd uitzonderingen zijn, maar je blijft bezig. Kan je misschien aangeven of je idd zo graag nog een kind wil, of geniet je ervan eens in de zoveel tijd een topic te openen om (volgens jou) negatieve reacties te ontvangen