Ik snap er echt geen sikkepit van. Koop gewoon een cb digitaal met wekenindicator, zie je meteen waar het op staat, hoef je hier geen foto's meer te posten en word er niemand meer geïrriteerd van.
Wauw, ik lees dit topic met verbazing... @TS: weet je wat naar mijn idee het beste kan doen? Stop met testen...met welke test dan ook. Op dit moment levert het testen nul informatie op, en alleen maar stress omdat sommigen niet zo reageren zoals jij graag zou willen. Geef je lichaam de tijd en rust om de cyclus gewoon weer op te pakken. Tuurlijk ben je nieuwsgierig en wil je dat de boel weer snel als vanzelf loopt maar bij iedereen is het anders. Ieder vrouwenlijf uniek. Je kunt starten met foliumzuur (heb je daar alvast een goede basis mee), gezond eten en bewegen, voldoende rust etc. Dan bereid je je lichaam alvast voor voor als je straks actief aan de kinderwens kan beginnen. Die cyclus komt vanzelf. Al die testen zijn momenteel gewoon zonde van je geld, gebruik het liever om lekker met je man in het zonnetje te zitten op een gezellig terrasje en na te denken over hoe jullie het straks gaan aanpakken als de cyclus écht terug is. Succes!
even totaaaaal offtopic maar hoe durf jij mij een pb te sturen dat ik altijd zo negatief reageer, terwijl jij zelf altijd dit soort walgelijke berichten plaatst, verbeter de wereld begin bij jezelf ofzo gek mens ga jezelf ook eens rapporteren want jou berichten zijn alles behalve vriendelijk en opbeurend @TS ik zie ook deze streep weer heel duidelijk geen idee of hij kan reageren op ovulatie maar ik zou als ik jou was met al die lichte positieve testen toch eens een huisarts gaan bezoeken meis
Met zulke strepen geeft een club vast zwanger aan.... dus doe die eens zou ik zeggen. Dan weet je het gelijk. Vind het ook een hmmmm verhaal.maar gun je daar in tegen natuurlijk een zwangerschap. Maar hoop dat je eerlijk bent. Ga er vanuit dat dat zo is.
Om hier een hoop gezeur te voorkomen, kun je het volgende doen: - doe een CB Digitaal met wekenindicator en show het resultaat - bel de huisarts en vraag om een bloedtest - laat een echo maken Anders blijf je je maar afvragen en hopen of de streepjes op je testen iets te betekenen hebben.
Het lijkt mij ook niet een 'geldig' streepje, het oogt zo dun en te ver naar rechts. Niet vervelend bedoeld, maar mensen die zich storen aan de berichtjes van ts moeten misschien haar topics maar niet meer openen en helemaal al niet gaan reageren. Volgens mij levert dat stress voor beide partijen op.
Lieve mamaatjevan5, ik ga dat doen! Maandag maak ik gelijk een afspraak met de huisarts. En neem de testen mee. Dank je wel voor je fijne reactie.
Ik vind het zo verrassend dat jij altijd 'per ongeluk' en 'toevallig' zwangerschapstesten in huis hebt. Een gewoon mens moet naar de apotheek of naar de Etos, maar bij jou lijken ze spontaan in kastjes en lades te groeien. Desondanks hoop ik uiteraard dat je snel in verwachting zult raken
Dan ben ik ook niet gewoon ik heb ook beide in huis. Ik zelf heb dit ook gehad zwangerschapstesten die op een eisprong reageerde in dat geval zouden ze heel snel weer afnemen. De laatste keer weer een positieve maar toen wel naar de ha geweest en heb ik een bloedtest gehad deze was positief maar laag het kan dus 2 kanten op succes
ShampooL zegt toch ook niet dat je niet gewoon bent als je ze beide hebt liggen? Wel als je ze beide toevallig elke maand in je kastje vind.. Neem aan dat je ze koopt en dus weet dat je ze in huis hebt.
Ze zegt toch dat ieder normaal mens eerst naar de apotheek of etos moet daarbij komt dat het forum de laatste tijd niet erg gezellig meer is al test ts een hele maand met ovulatietesten en zwangerschapstesten dan is dat haar goed recht ze betaald ze zelf en vragen staat nog steeds vrij en vind je ts irritant dan antwoord je niet dat is het voordeel van een forum je bent niet verplicht te antwoorden. Ik vind ook als ze iid een ovulatietest heeft geplaatst dat ze alleen zichzelf voor de gek houdt en verder meng ik me niet meer in deze discussie jammer dat het zo gaat maar goed
Helaas is dat nog niet aan de orde maar hopelijk heb je een vooruitziende blik . Het was niet goed hcg daalde gelukkig en nu net eisprong achter de rug
Ja, een mens gaat inderdaad naar de apotheek of naar de Etos, Kruidvat, Trekpleister, oid voor een zwangerschapstest. Maar dat was mijn punt niet Verder begrijp ik niet veel van je verhaaltje zo zonder punten en komma's.