De tekst op de ovulatie/zwangerschapstesten is exact hetzelfde op beide foto's. Tot op de punt... Ik snap dat sommigen hier zeggen dat als het je niet aanstaat, je niet moet reageren, maar ik denk dat de meeste reacties hier niet negatief zijn, maar in eerste instantie juist bedoeld om te helpen. Zowel op deze post als die in het verleden zie ik goedbedoelde reacties van meiden die adviseren om hulp te zoeken. TS kiest er elke keer voor om alleen maar te reageren op reacties die in haar ogen positief zijn. En ook ik denk dat TS hulp nodig heeft om uit deze moeilijke fase te komen en ik wens haar daar alle steun bij toe...
En dat is waar het hier uiteindelijk om gaat he. In elk van TS gestartte topic gaan leden onder mekaar liggen kibbelen, kan zij lekker meelezen (en er nog van genieten)hoe dat gebeurd in haar topic en reageert enkel op mensen die iets of wat 'positieve' woorden terugzeggen... Benieuwd wanneer er een volgend topic gaat volgen...
@Ts in principe is het heel makkelijk. Je doet de komende paar dagen ovulatie testen om te kijken of deze oplopen. En over een 3 dagen weer een hcg test. Je gaat vanzelf zien wat er gaat gebeuren. Om nu gelijk weer naar je ha te gaan vindt ik persoonlijk overdreven.
Zou ik zelfs niet aanraden. Gewoon wachten op eerste menstruatie aangezien de prikpil wel eens lang in het systeem kan zitten...maar of we hier nu wat zetten of niet, het haalt toch niets uit...
Dat is wat wij zouden doen, ts gaat dat absoluut niet doen afwachten Vandaar dat ik dat advies gaf, snap je?
Ik vind dat juist totaal niet overdreven gezien TS! De huisarts zal namelijk de enige zijn die tot haar door zal kunnen dringen en haar van objectief advies zal kunnen voorzien, al dan niet mits een bloedtest ofzo. Dat is het enige wat TS duidelijkheid en rust zal verschaffen. Anders blijft ze maar testen en doen, terwijl de kans zeer groot is dat de prikpil nog lang niet is uitgewerkt. Wat schiet ze ermee op om over 3 dagen een HCG-test te doen? Ookal is het streepje niet duidelijk of duidelijker, TS zal dan toch nog in de waan blijven verkeren dat ze wel zwanger moet zijn. Nee, in haar geval is de huisarts toch echt verstandiger! Temeer deze ook nog eens van haar voorgeschiedenis af weet.
Groeien bij jouw de testen ook in je kastjes in plaats van dat je ze moet aanschaffen zoals bij Ts? Zou je me anders door kunnen geven hoe je dit voor elkaar krijgt? Ts wanneer ga je nu ook eens doen wat je in je 'mag ik terugkomen, ik ben veranderd topic' aangaf? Dus afwachten tot je menstruatie komt en vanaf daar verder kijken? Heb je nu echt niet door dat je echt te obsessief bezig bent? En echt ik gun het je giga maar denk echt dat je meer hulp nodig hebt dan alleen de hulp om een knoop door te hakken om toch voor een kindje te gaan.
Ik vermoed dat ze helemaal niet naar de huisarts wil. Dat werd haar ook aangeraden toen ze 2 mnd geleden een "baby" in haar buik voelde bewegen maar ze kon toen niet naar haar huisarts en liet liever een pretecho maken. Ik denk dat ts al wel weet waar de huisarts haar naar door gaat verwijzen en dat is geen verloskundige.
Dit!! En TS, ook ik gun je een kindje. Maar dan als je stabiel en goed in je vel zit. Want dat gun ik vooral dat kindje namelijk.
Ja doe dan een cb of bel de ha.... of pluk een zw test van je groeiende keukenkastboom en kijk of die over 2 dagen duidelijker is. Laten we het leuk houden. Geef toe, t leest lekker tijdens t poepen.
Meiden...ook een bloedtest of een echo gaan haar niet overtuigen...De afgelopen 9 maanden heeft ze dit allemaal al laten doen, lees haar oude topics maar eens.Meerdere bloedtesten, echo's...het helpt niets. Daarom ook mijn advies om met iemand te gaan praten, want het is echt niet gezond meer.
Vanwaar deze reactie mss?! Zograagnog1: je bent in ieder geval weer maar eens geslaagd in je opzet. Hoop dat je er veel genot uit haalt...Ziekelijke boel hier, echt waar...Elke verdomde keer slaag je er maar weer in om mensen hier tegen mekaar op te zetten:x