Hoi, Ik zag vanochtend een nieuwe test van predictor in de folder staan. Deze zou 6 dagen voor de nod al moeten kunnen. Heeft iemand hier al ervaring mee? Aangezien predictor normaal niet zo'n goede test is. Ik ga aankomend weekend op vakantie, en zou heel graag van te voren willen weten of het raak is.
Ik geloof daar heel eerlijk niet zo in. De innesteling vind tussen 5 en 9 dpo plaats. Voor hetzelfde geld is t vruchtje dan nog helemaal niet ingenesteld.
Ik had ze ook gezien. En eerste wat in mij op kwam was; zijn ze echt verbeterd of gewoonweg nieuwe verpakking zodat de dames er in trappen. Ik zelf heb nooit vals positief getest met predictor early, maar mijn zus wel, nog geen maand geleden. Ik vertrouw dat 6 dgn voor NOD sowieso niet.
Idd wat Collin zegt geloof er ook niet zo in. Het kan dan nog steeds 2 kanten op. En het is heel onzeker om zo ver voor je nod te testen,de kans om ongesteld te worden is dan ook nog groot . Ik had 4 dagen voor nod een positieve test maar vond het dood eng om alsnog ongesteld te worden.zal het niemand aanraden om zo vroeg te testen.
Als die net zo goed is als de oude/andere Predictor Early dan zou ik ze voor geen goud vertrouwen. Maar wellicht is het een kwestie van uittesten . Wie weet zijn ze enorm verbeterd. Persoonlijk zou ik een ander merk kiezen, bijvoorbeeld Kruidvat 2 voor 5 euro. Zijn ook erg gevoelig.
Ja ik zag ze ook liggen. Predictor heeft nu 4 soorten zw testen. De normale, de early, de extreem vroege (6 dagen voor nod) en de digitale Kweet niet of ik ze nog vertrouwen moet haha
Wat ik zat te denken.. Die early reageert al vanaf 12,5 heb ik ergens gelezen (info van predictor begreep ik) dus deze reageert al onder de 10 dan.. Dat gaat een hoop ellende en teleurstellingen geven...
Ik zeg onzin! Ben geen fan van predictor! Kruidvat is naar mijn idee nog altijd de beste en gevoeligste...en ook fijn..een stuk goedkoper!
Ze lijken exact op de First Response testen die favoriet zijn in Amerika. Wellicht van dezelfde producent? Ik heb er hier al één voorbij zien komen op het forum. Ik vind ze overigens wel erg duur!