wel of niet wakker maken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Chrissie, 29 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Ik ben bij de HA geweest en ons mannetje heeft ws buikgriepje. Hij heeft niet veel last, je merkt ook niet echt wat aan hem, alleen overgeven en geen plasluier. We kregen het advies kleine beetjes drinken aan te bieden, en als morgen niet beter gaat dan moeten we terug. Alleen op mn vraag of ik m vannacht door kan laten slapen kreeg ik het antwoord: bekijk zelf even hoe hij is of dit nodig is.
    Aan de ene kant wil ik dit wel doen (wakker maken) maar aan de andere kant ben ik bang dat ik hem dan weer wen aan wakker worden en dat ie me dan niet meer door wil slapen in het vervolg.
    Wat zouden jullie doen?

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    alicia is vorige week ook goed ziek geweest en had ene buikgriep. ook ik moest pv 4 grote flessen een paar kleintjes geven en heb dit gedaan. Als ze sliep dan ging ik haar zeker niet wakker maken want van slapen worden ze beter toch. ik zou gewoon zodra hij wakker wat extra water in de fles doen en hopen dat hij het opdrink zo deed ik het tennminste

beterschap voor daan trouwens

3. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    zou hem ook niet wakker maken,zou het zoals lovewinnie zegt doen.
    als hij wakker word een beetje extra water in zn fles doen

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Waarom zou je hem wakker maken? Slapen = beter worden denk ik dan altijd.

Niet als kritiek bedoelt hoor. Vraag me gewoon af wat je argument is om hem wakker te maken.

5. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Thnx meiden!
    Nou, ik heb m niet wakker gemaakt.
    De reden om het eventueel wel te doen was omdat de HA aangaf dat we m in de gaten moesten houden met suf worden. De HA zei: beoordeel zelf maar of je het nodig vind m wakker te maken, omdat hij anders wel lang achter elkaar slaapt.
    We hebben er nog beetje voeding in kunnen krijgen gisteravond (50 ml uit de fles en ook nog 30 water) Hij heeft lekker van 20.30 tot 07.30 (zomertijd, dus eigenlijk tot 6.30) geslapen en toen heb ik m wakker gemaakt. Gelukkig wilde hij toen wel drinken. Het gaat nu wat beter, ook de voeding van net zit er nog in. Nog wel beetje diaree, maar gelukkig krijgt ie wel weer aardig wat vocht binnen. Ik ga m nu lekker naar bed brengen, hopelijk gaat t dan vanmiddag nog beter.

X Chris[/u]

6. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    blij te horen dat het weer wat beter gaat!

Deel Deze Pagina