Kan een arts helpen met doorslapen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fleur1, 12 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiedjeMV2

LiedjeMV2 Lid

25 mrt 2008
    72
    0
    0
    Maarssen
    Volgens mij gewoon bij BOL.com te koop, misschien zelfs wel hier in de shop?

2. Six

Six Actief lid

22 mei 2006
    449
    1
    0
    Gelderland
    Oei, dan heb ik mijn kindje ook gedrogeerd :oops: Hij heeft een tijdje terug promethazine gekregen voor kriebelhoest?!

En ja, hij heeft er ook prima op geslapen! Ook wel eens fijn... ;)

Groetjes Six

3. LiedjeMV2

LiedjeMV2 Lid

25 mrt 2008
    72
    0
    0
    Maarssen
    Scahndalig! Foei mama toch... ;)

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Hoe druf je hihi.
    Slaapt het nu door of deed hij dat al?

5. Six

Six Actief lid

22 mei 2006
    449
    1
    0
    Gelderland
    Hij deed dat al (m.u.v. ziek zijn of tandenpijnellende), lucky me!

Maar het viel wel op dat 'ie extra duf werd van dat spul. Gegarandeerd een nachtje doorpitten hoor! :thumup: Ik neem ook aan dat je huisarts dat niet voor niets voor zou schrijven, ik ga ervan uit dat hij/zij degene is met verstand van zaken!

Het verband met wiegendood heb ik ook besproken toen, dit geldt alleen voor kindjes jonger dan één jaar en dan vooral vanwege de suffigheid die dit middel veroorzaakt. Ze zouden bijv. onder hun dekentje terecht kunnen komen en dit niet zo gauw merken.

Groetjes Six

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    misschien dat ze daarom het op 1,5 jaar gooien gelukkig slaapt daan alleen in ee slaapzak. Hij slaapt nog steeds niet door :cry:

7. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Ik ga eens kijken voor dat boek van Elisabeth Pantley. Typisch wel dat nu haar grote broer 2 nachten ziek is, dat madammeke wel doorslaapt. En doorslaapt betekent dan dat ze stil is van 23.00 tot 6.00 uur, maar goed, dat is al heel wat voor ons. Bedankt voor de nieuwe tip !

Deel Deze Pagina