zere beentjes 's nachts?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kissie, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Kan het zijn dat wanneer een kindje die net begonnen is om de hele dag te lopen 's nachts zere beentjes heeft? Esmee loopt nu een weekje de hele dag, ook in de tuin enzo, en wordt vaak 's avonds tegen 23 uur helemaal overstuur wakker, dan geef ik haar een zetpil en wat drinken en dan slaapt ze vaak wel verder....

2. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Misschien wat vermoeide benen? Maar weet je zker dat het de beentjes zijn, want Lotte heeft dit ook wel eens, misschien droomt ze eng? Zetpil zou ik zowiezo niet zo snel geven hiervoor, alleen als je zeker weet dat ze pijn heeft.
    Hoop dat het snel beter gaat.

3. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Ik weet dat kindjes die net gaan lopen heeeeel veel indrukken te verwerken hebben. Is ook logisch want ze beleven de wereld ineens vanuit een heel ander perspectief!

Deze indrukken verwerken ze in de nacht met dromen. Daar wordt je kindje uiteraard overstuur van wakker.

Hier hoef je dus geen zetpil voor te geven hoor!.... ;)

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Daan had dat ook toen hij net liep het waren olgens mij gewoon enge dromen want als hij dan helemaal wakker was en helder stopte hij met huilen.

5. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Oke... vannacht was het ook weer raak, van half 11 tot half 2 en toen om half 5 alweer.... steeds even stil en dan weer huilen. Zetpil kan af en toe geen kwaad zei de huisarts, ik doe het ook niet elke avond hoor!

Deel Deze Pagina