Waarom niet..? Je heb t badje niet op de tocht staan neem k aan Zelf ga je toch ook gewoon douchen als je verkouden ben
Kan geen kwaad, ik vind het juist prettig om te douchen en badderen als hij zo verkouden is, kan het lekker doorstomen!
Dat zei ik ook tegen hem dan mag jij ook niet want jij ben ook verkouden.. Hij zei maar ik ben 39 en hij is 8 maanden.. En tuurlijk staat het badje niet op de tocht gewoon in de douchecabine en ik kleed hem aan in de badkamer..
Onze zoon vindt het heerlijk om te douchen of in bad te gaan als hij verkouden is. Komt alles lekker los. Je moet wel zorgen voor een warme omgeving maar dat is vanzelfsprekend.
Ja natuurlijk kan hij in bad, heerlijk juist! Lekker stomen. Ik voel me zelf ook altijd beter als onder de douche ben geweest als ik verkouden ben.
Nou dan zou mijn zoontje al een hele tijd niet in bad mogen want hij is al heel lang verkouden, en onder hem vast meer kindjes!! Lekker badderen hoor... lekker door laten stomen inderdaad!
Mijn dochter vind t juist heerlijk als ze verkouden is. Doe er dan zwitzal stoombadje met eucalyptus in en dan komt alles lekker los, daarna slaapt ze veel beter.
Heerlijk juist! Lekker stomen! Zwitsal ademvrij in het badje en alles komt lekker los. Toen mijn meisje echt ziek was (gelukkig nog maar 1 keer geweest) knapte ze na het badje juist even heel erg op. Waarom denkt je man dan dat het niet mag?
Omdat hij het dan koud krijgt en nog erger verkouden wordt.. Maar ik denk dat het aan zijn cultuur ligt.. Ze denken in Turkije ook vaak dat je blaasontsteking krijgt als je op een koude stoep zit ofzo..
Ja, tuurlijk hoor. Anders zou ik een heel vies kindje hebben, want mijn zoontje is eigenlijk altijd verkouden.
Juist als ze verkouden zijn lekker douchen, stoomt de boel lekker open. Alleen met koorts gaan ze bij mij niet in bad/douche.
Zeker nu hij verkouden is doen we hem eerdere een keertje extra in bad/douche.. lekker stomen met zwitsal adem vrij ...