Hoe hebben jullie de autostoelen staan?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sterre82, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik weet even niet waar ik dit neer moet zetten dus dan maar even hier :)

Ik heb veel te veel tijd om na te denken over dingen dus zat ik ineens te bedenken hoe ik de autostoelen neer wil gaan zetten.. :)
    Wij hebben allebei een eigen auto. Mijn vriend rijdt er alleen mee naar zijn werk en die van mij wordt ook prive gebruikt. Daar staan dus ook de autostoelen in. Omdat ik toch grotendeels alleen rij heb ik onze man nu achter de passagiersstoel staan zodat ik hem makkelijk(er) in de gaten kan houden. Maar nu met ons nieuwe kuiken in aantocht denk ik dat ik die liever op die plek heb en mijn zoon dan achter mijn stoel zet.
    Hoe hebben jullie dat?

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Mijn dochter zat voorin toen zij nog in de maxi cosi zat. Haar autostoel staat nu achter de passagierstoel.

Kleine uk komt weer voorin en uiteindelijk achter mij in een autostoel.

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Je hebt trouwens toch van die speciale spiegels die je op kan hangen. Zag ze laatst bij Prenatal voor een paar euro volgens mij. Misschien is dat iets?

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Bij ons zit Milan achter de bestuurder en Isabelle (nog in de maxicosi) achter de passagiersstoel. Wij hebben niet zo'n spiegel, ik denk dat ik daardoor alleen maar afgeleid zou zijn en minder op 't verkeer zou letten ;).

5. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Mijn dochter zat in haar autostoel achter de passagiersstoel, zo kon ik haar in de gaten houden. Toen onze zoon nog in de MaxiCosi zat, zat hij voorin. Nu zit hij achter de passagiersstoel in een autostoel en onze dochter zit achter de bestuurder, omdat ze het zelf zo wilde :).

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Oudste zoon achter de bestuurdersstoel, jongste zoon achter de bijrijdersstoel.

7. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wij hebben nog maar 1 kindje.
    Maar ons zoontje zit altijd op de passagiersstoel...
    Vinden wij gewoon fijn zodat je hem goed kan zien.

Ook al gaan wij met zn 3e weg, dan ga ik meestal achterin zitten

8. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Simone zit achter mij in mijn auto, mijn airbag kan niet uit. Ik heb er een spiegel bij zodat ik haar wel kan zien. Als we een gewone stoel gaat gebruiken zal hij daar ook staan denk ik.

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Baby Quinten zit nu in de MaxiCosi naast mij op de passagiersstoel, peuter Danique achter mijn stoel. Straks gaat Quinten ook achterin, achter de passagiersstoel.
    Als we met z'n viertjes in de auto van mijn man weg gaan zitten ze allebei achterin.

10. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik zou de maxi-cosi gewoon achter de bestuurder zetten... Je kan toch niet in de maxi-cosi kijken en tijdens het rijden aan je kind zitten is ook levensgevaarlijk als tie daar staat!!!
    Hier trouwens weinig keus gehad waar ik wie ging wegzetten... Allebei hetzelfde stoeltje hahaha

11. Baddie

Baddie Actief lid

26 apr 2009
    120
    0
    0
    Mijn zoontje zit ook gewoon achterin. Mocht ik alleen weggaan,dan wil ik hem weleens op de passagiersstoel zetten.
    En over die speciale spiegeltjes. Ze zijn er ook van Fischer Price. Deze week in de Kruidvat folder!:cool:

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Bedankt voor jullie antwoorden. Voor in de auto zetten hebben wij bewust nooit gedaan. De air-bag kan daar wel uit maar toch, het blijft een machine. Ook in de garage kregen wij het advies om het zekere voor het onzekere daarin te nemen.

We hebben besloten onze oudste achter mij (aan de bestuurderskant) te zetten en de maxi cosi met de kleine straks achter de passagiersstoel :)

13. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.211
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Onze kleine zit met maxi cosi achter de pasagiers stoel. soms zou ik willen dat ze voorin kan maar air bag kan niet uit. Als ik alleen rij kan ze namelijk enorm huilen. Als we samen rijden dan kan een van ons achterin gaan zitten maar soms rij ik wel 25 minuten met huilende baby. De spiegel van de kruidvat is een aanrader! Dan kan je even snel spieken of je kindje al slaapt, of ze een fopspeen heeft, of gewoon even snel kijken.

Deel Deze Pagina