Ik ben nl. overtijd en ik voel niets! Geen harde buiken, geen voorweeen, geen buikpijn, echt helemaal niets!! Kan het evengoed over een uurtje beginnen (bijvoorbeeld) of is dit een teken dat het nog lang gaat duren? Ik heb het heel erg gehad nl.......
Volgens mij wel hoor! Bij een vriendin van mij is de bevalling om 01.00 uur ´s nachts begonnen (ze werd wakker van de buikpijn), en om 23.00 uur die avond daarvoor (dus 2 uur eerder) was ik nog bij haar en had ze nog nergens last van! Geen slijmprop verloren, geen harde buiken, niks! Dus HOUD VOL meid!!!!! Het kan zo maar gebeuren!!! X
Je bevalling kan inderdaad zomaar beginnen. Ik ging 's avonds naar bed, 's nachts nergens last van en 's ochtends (7.15 uur) bij het uit bed stappen braken mijn vliezen en verloor ik mijn slijmprop. Om 11.26 uur lag mijn dochter op mijn buik, dus hou vol! Een tip, ga er niet op zitten wachten
Ja want wat moet ik anders doen? Ik ben zo moe, ik slaap 's nachts bijna niet. 2 dagen in de week is mijn dochter er nu niet en dan slaap ik echt veel. Ik moet dadelijk naar de VK, daarom kan ik nu niet slapen, baal ik van. Want ik ben zo moe. Ik hoop echt dat hij / zij dit weekend geboren wordt hoor!!
Bij mij begon het ook van het ene op het andere moment. Ik had totaal geen last van voorweeën of andere signalen. Ineens was daar gewoon de eerste wee... Dus ja, het kan zomaar elk moment gebeuren!
Bij Kyra stond ik 's morgens om 11.00 uur op en ben lekker gaan douchen, niks aan de hand. Om 11.30 uur kreeg ik m;n 1e wee en om 15.18 uur was ze er. Bij Dinja had ik de hele avond en nacht harde buiken en om 3.45 uur werd het een echt wee en om 6.27 uur was ze er!
Bij mij waren er ook geen voortekenen. Ik stond op om 6.30 en om 10.30 lag mijn dochter op mijn buik. Blijkbaar heb ik de weeen van 6.30 tot 9.00 niet gevoeld (beetje kramp), heb gewoon nog alles gedaan wat ik normaal ook doe, ik was wel blij dat ik voor de zekerheid de vk had gebeld. Dus eigenlijk voelde het voor mij dat de bevalling van 9.00 tot 10.30 duurde.
Hier ook helemaal geen voortekenen, niks! Was vier dagen overtijd en had er ook een hard hoofd in gezien het uitblijven van harde buiken/voorweeen/slijmprop/vruchtwater. Tot ik sochtends om 5 uur wakker werd van de eerste wee! Vliezen werden trouwens pas op 8 centimeter door de vk gebroken, vraag me afd of ze uberhaubt gebroken waren als zei het niet had gedaan... Geen voortekenen zegd dus helemaal niks over het wel/niet beginnen van de bevalling. Hoop dat het in een uurtje begint meid!
Hoe is het toch mogelijk dat sommige vrouwen er niks van voelen en andere denken dat ze doodgaan van de pijn... We hebben toch allemaal een soort van gelijk "geboortekanaal" nietwaar? Ben jaloers...
Ik had ook niks, zat lekker op de bank te kletsen met mijn man en te lachen en ineens braken mijn vliezen! Misschien iets te hard gelachen Het kan echt zomaar beginnen! Succes met de bevalling en de bekende laatste loodjes!
Hier ook. Was dan wel 10 dagen overtijd en nooit geen voorweeen gehad. We lagen in bed en zei om 07.45 uur ´vandaag ga ik bevallen´ (out of the blue) om 08.00 stapte ik mijn bed uit en braken mijn vliezen en begonnen direct de weeen. Vervolgens duurde het alsnog 17 uur voordat ze er was.. maar dat is weer een ander verhaal
nou, ben benieuwd, ik heb net ook gezegd dat ik vandaag ga bevallen Ik vind trouwens wel, hoe langer het duurd, des te meer ik denk dat het niet uit zich zelf gaat beginnen...
@ oleander, ben het zo met je eens! ben ook best jaloers op dames bij wwie het allemaal zo makkelijk lijkt te gaan.. en bloem ik hoop dat je heel snel mag beginnen met bevallen, wachten duurt lang! succes
makkelijk lijkt ja... Tuurlijk, geen pijn of bijna geen pijn is HEERLIJK! MAar psychisch vond ik het heel lastig... Ik kon me niet voorbereiden op de bevalling en bij ons was het dan ook nog zo dat ze 8 weken te vroeg waren... das niet prettig... Maar echt zitten te wachten totdat het zover is lijkt me ook geen pretje... tja het is wat het dat bevallen... Toch jammer dat er geen handboek voor is