Al sinds donderdag loopt mijn dochtertje met haar linkervoetje op haar tenen. Op het kdv konden ze niet zeggen of ze gevallen was, volgens hun was dit plotseling. Het is continue. Ze geeft soms pijn aan haar hakje aan, maar het lijkt niet ernstig. Wie herkent dit? Maak me een beetje zorgen.
Ik zou daar maandag wel even mee naar de huisarts gaan. Het heeft natuurlijk een reden dat ze met 1 voet ineens niet meer op haar hak wil lopen. Even laten checken. Wij kunnen vanaf hier niet zien wat er met het voetje is...
zou er zeker even mee naar de huisarts gaan, want als het te lang duurt verkort haar spier en lukt het niet meer om het voetje plat te zetten. eventueel kan ook fysio helpen
Dat klopt maar een spier verkort niet in een paar dagen hoor . Mijn dochter loopt al bijna 2 jaar heel veel op haar tenen en wij zijn onlangs gestart met fysio (eerder was niet nodig aldus CB en fysio) en na een paar weken oefenen is het al zo goed als over en zijn de spieren terug op normale lengte.
ik zei dat omdat ik in de praktijk gemerkt hebt dat het moeilijk omkeerbaar is als het langere tijd duurt. Ik geeft zelf sportlessen en heb een meisje die dus haar voet niet meer plat op de grond kan zetten. Vandaar mijn waarschuwing, en natuurlijk gebeurt dit niet in een paar dagen maar wees er wel allert op.