Hoi Meiden! Wie van jullie heeft er ervaring met de testen van Predictor? Vandaag is mijn NOD en omdat ik erg het gevoel heb dat ik zwanger ben, heb ik rond 20.00 vanavond een test gedaan. Na 15 minuten was hierop niet echt wat te zien. Heb de test weggeleg 25/30 minuten na de test nog een keer gekeken. Nu was er wel een streepje te zien. In de bijlage staat dat de test na zo'n 30 minuten niet meer betrouwbaar is. Heb ik nu te maken met een indrooglijntje? Of is het gewoon niet zo goed te testen omdat ik vandaag mijn NOD heb? Helaas is ons fototoestel kapot dus kan ik geen foto laten zien. Duurt nog zo lang tot morgen voor de winkels weer open gaan!
En predictor, geeft meestal vals, en altijd een lichtstreepje. Hij gaf zelfs licht streepje met de urine van mijn man..
Idd.. Predictor gebruik ik nooit weer! Heb vorige week getest, ik was 4 a 5 dagen overtijd.. Positief! Ik zat op een mooie roze wolk.. Daarna met Kruidvat getest, negatief! En afgelopen zaterdag is mijn menstruatie gekomen.. Kruidvat heeft bij mij niet positief getest.. Dus ik zou voor de zekerheid een Kruidvat testje halen!
Ik heb nog nooit vals positief getest met Predictor maar ik lees idd heeeel vaak dat de testen niet betrouwbaar zijn. Mijn 1e positieve test was Predictor maar na een aantal berichtjes te hebben gelezen hier ben ik snel naar de winkel gerend voor kruidvat 2v5,- testen
Hoi Meiden! Ben in de pauze snel naar de Kv gerend voor een aantal testen. Kon de 2x 5 euro niet vinden dus de normale kruidvat gepakt en eentje van CB. Maar nu vind ik het eng om te testen. Ben nooit overtijd maar heb wel twee maanden terug een curretage gehad. Daarna weer ongi met 26 dagen en nu dus "overtijd". Ben bang dat mijn cyclus wat van slag is.
Hoi Meiden! Net een test gepakt van de KV en deze testte hardstikke positief! Ben dus toch zwanger! Ben echt superblij, dat ik zo snel na mijn curretage al weer zwanger ben!
Tja predictor was bij mij positief en WEL goed!! Heb nu toch echt een mooie gezonde zoon!! Kreeg overigens wel gelijk een 2de streep en die was ook roze!