Kan een buggy ingeklapt worden met voetenzak?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door consider, 14 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb een maclaren buggy, en vanochtend was het best koud.
    Dus ik deed mijn dochter een fleece dekentje over. Nou die bleef dus absoluut niet zitten.
    Dus nu zit ik toch eraan te denken om een voetenzak te kopen voor in de buggy. Maar kan de buggy met de voetenzak erin wel ingeklapt worden?
    Ik heb geen zin om elke keer de voetenzak er in en eruit te halen, want ik gebruik de buggy meestal bij de snelle boodschapjes.

2. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb een Koelstra Buggy met een prenatal voetenzak en die kan gewoon ingeklapt worden met voetenzak.

3. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Het kan bij mij ook. Ik heb een X-adventure met een Hema voetenzak, gelukkig kan hij helemaal ingeklapt worden. Ik zat namelijk ook al met dat probleem.

4. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    Ik heb ook een koelstra, met bijbehorende voetenzak, en die kan ingeklapt worden. En met zon fris weer zou ik inderdaad maar een voetenzak aanschaffen!!!

5. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Haha deze combinatie heb ik ook :D en inklappen gaat prima met deze combinatie! ;)

6. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ik heb een maclaren quest en die kan met lodger bunker voetenzak prima ingeklapt worden. no problem!

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Nog nooit geprobeerd eigenlijk..
    Ik heb een lodger bunker die is best wel dik dus ik hoop dat het past. Anders moet ik een andere voetenzak aanschaffen terwijl dit zo'n fijne is.

8. Anasthesie

Anasthesie Actief lid

17 jul 2009
    239
    0
    0
    Brabant
    Chicco Liteway met Lodger Bunker, en Easywalker met bijhorende voetenzak - allebei kunnen prima worden ingeklapt.

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Heb vandaag een voetenzak gekocht bij de hema.
    En de buggy kan met voetenzak inderdaad gewoon ingeklapt worden :D

10. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb een chico lite way buggy met een voetenzak van prenatal (best een dikke) en mn buggy kan prima ingeklapt worden.
    ik denk dat het met de meeste buggy`s wel kan.
    wat je kan doen als het niet past is de bovenkant eraf ritsen en de onderkant laten zitten.
    tis dan toch een flinke laag dunner en dan gaat het helemaal wel passen denk ik.

liefs doris

Deel Deze Pagina