Ons zoontje is nu ruim 11 weken. Bij de geboorte was hij heel erg blond, maar hij begint nu wat rossig te worden! Zelf heb ik donkerbruin haar en mijn vriend donkerblond (die was spierwit als baby) Denken jullie dat het rossig blijft? Of zelfs rood wordt? Heb er nooit bij stil gestaan dat haar kleur ook veranderd van de ogen wist ik dat wel! Ben benieuwd bij wie de kleur haar ook veranderd is en vanaf wanneer het dezelfde kleur is gebleven! groetjes Inge
Ik had als pasgebore baby heel donker haar. En nu heb ik heel blond haar. Weet niet precies wanneer dat veranderde. Mijn zoontje had bij de geboorte zwart haar maar ik zie nu blond er doorheen komen. Ik weet niet welke kleur doorzet. Ik hoop blond want mijn zoontje is getint
Mijn zoontje werd met bruin haar geboren en na een paar weken werd het steeds lichter. Nu is hij ook een beetje rossig. Mijn vriend is blond en ik ben donkerblond van mezelf (oeverigens lang geleden dat ik mijn originele kleur heb gezien) Ik ben benieuwd wat de uiteindelijke kleur zal gaan worden.
Mijn dochter werd met een pruik donker haar geboren. Dit groeit nu heel blond uit en nu heeft ze 2 kleuren haar
ik ben als baby rood geboren...als dreumes/peuter was ik spierwit..en vanaf mijn 16e of zo ben ik steeds donkerder geworden. Ben nu al tijden donker blond.. maar nu na mijn zwangerschap lijk ik wel bruin te worden.. ( kan ook liggen aan het feit dat er weinig zon meer is en je haar dus niet lichter wordt)
Thirza is rood geboren en nog steeds rood Hier is de kleur echt helemaal niet veranderd... maarja, dat kan natuurlijk nog steeds.
Ze zeggen dat je het haar bij de geboorte uiteindeljik weer terug krijgt, maar of dat echt zo is... Louise was heel donker en is nu blond (komt ook nog wel door de zon van de zomer).
Mijn zoontje had heel donker haar en is nu blond en het wordt nog steeds lichter. Mijn man en ik zijn allebei blond en hadden als baby een spierwit koppie dit duurde tot een jaar of 8. Toen is het gewoon blond geworden.
Maar vanaf wanneer veranderd de kleur? Denk dat het nu wel duidelijk is dat de haartjes van kleur veranderen, maar ben wel benieuwd wanneer dat dat is? Mijn zoontje was goudblond met de geboorte, maar na een week of 3 denk ik was het echt rossig aan het worden. En dat is het nog steeds! Ligt er wel een beetje aan hoe de zon erop staat. Soms lijkt t meer blond en soms neigt het meer naar het goudbruine toe. Maar soms ook peentjes rood!? Ik vind het wel lekker eigenwijs staan en hoop stiekem dat t zo blijft. Het zit niet in de familie?! Ik was zelf vroeger lichtblond en dat is gaandeweg steeds donkerder geworden. En de oogjes... hier verandert het nog steeds. Er komt steeds meer bruin in. Van de oogjes heb ik weleens gehoord dat t nog veranderd zolang het oogwit nog wat blauw ziet.
Mijn dochtertje had het eerste jaar blond haar met een rossige gloed. Dat rossige is helemaal verdwenen en nu heeft ze al een lange tijd lichtblond haar. Mijn zoontje heeft precies dezelfde kleur, dus daar verwacht ik hetzelfde bij.
Mijn zoontje was bij zijn geboorte ook echt blond. Nu lijkt het wat donkerder te worden maar soms lijkt er ook iets van rood in te zitten. Zelf ben ik als baby heel wit blond geweest en nu donker blond. Mijn vriend had als baby bruin haar, en is nu donkerblond. Dus ik heb geen idee wat het wordt.