kan een cyclus langer of korter worden na miskraam?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sofie28, 14 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hallo!

zoals de titel het zegt:
    kan een cyclus korter of langer worden na een miskraam?
    heb dus op 21 mei een miskraam gehad,
    (zwanger met anti-conceptie) en dus ben ik ervan uit gegaan dat die de de 1ste dag van mijn cyclus zou zijn,maar eergisteren avond en gisteren had ik steekjes/ongi-krampjes en toen bedacht ik me dat dat wel eens een ei-sprong zou kunnen zijn.
    mijn nod-dag is de 18de juni,dus ik twijfel wel of ik een 28-dagen cyclus heb (wat ik altijd al wel heb gehad).ik heb wel geen zwangerschapssymptomen tot nu toe,alleen dus die krampjes vorige dagen en wat moe.

2. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    ik heb nu na miskraam een cyclus van 33 dgn ipv 28!
    bij mij kwam de cyclus gelukkig meteen opgang maar t kan best zijn dat je eerste cyclus 50 dgn ofzo is

3. MamAnna

MamAnna Lid

13 jun 2012
    12
    0
    0
    Ik heb vlak voor mijn 2e dochter een miskraam gehad. Ben erna 7 weken niet ongesteld geweest. Na 7 weken ging ik maar eens testen omdat ik me niet lekker voelde en bleek meteen weer zwanger.. maar heel pril. (die is inmiddels 3enhalf jaar op deze aardbol) dus dan moet mijn cyclus ook heel raar geweest zijn. Veel langer :) Dus dat kan na een miskraam! Maar ook meteen zwanger raken na een miskraam bestaat.

4. fatima26

fatima26 Lid

25 mrt 2012
    94
    0
    0
    mijn geliefde
    huisje
    ik heb ook miskraam gehad en sinds dien is mijn cylus veel korter vroeger was die 28 dagen nu is die 24/25 dagen :( al 4 maanden lang dus ik denk dat dit zo blijft bij mij.

5. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    dus het kan...

ik heb een vroege miskraam gehad en was netje ongi, dus ik hoop echt dat mijn cyclus niet in de war is!

mammanna: daar heb ik ook aan gedacht, want je hoort wel vaker dat als je nog hcg hebt in je lichaam dat je vlugger zwanger word.

maar vind het zo gek:
    bij de miskraam had ik alle symptomen (misselijk, pijnlijk borsten, slapen overdag, 's avonds echt met smaak koken) ,nu heb ik het omgekeerde (geen pijnlijke borsten, wel soms kriebelende tepels, niet misselijk), buiten het moe zijn!

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik heb een vmk gehad en ik ben het extreme voorbeeld van een verdwenen cyclus. Dat gun ik niemand, maar bij de meeste komt het vrij snel weer goed hoor.

Deel Deze Pagina