kidizoom leuk cadeautje...iemand ervaring?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Mama Roos, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    Mijn dochter word in februari 5 jaar en is gek op fotograferen.
    Als we ook even niet opletten heeft ze ons te dure camera (om als speelgoed te gebruiken) te pakken en maakt ze de leukste/gekste foto's. Alleen hier ben ik niet zo blij mee.
    Vind het geweldig dat ze er zoveel intresse voor heeft, maar ze is er ook niet altijd voorzichtig mee zeg maar...

Nu zag ik vandaag een kidizoom twist op de reclame, hier kun je foto's, video's mee maken, spelletjes op spelen enz.
    Wie heeft hier ervaring mee, is dit wat voor een meisje van bijna 5?
    We willen hem anders met sinterklaas geven.

2. diddi

diddi Bekend lid

1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben deze aan onze dochter gegeven afgelopen zomer, ze werd toen drie jaar. Ze vindt hem helemaal geweldig.
    Het maakt leuke foto's en je kan er grappige dingen mee doen.
    onze dochter loopt maar vol trots ermee rond om iedereen op de foto te zetten.

3. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Twente
    Ja... zat me al heel lang te bedenken wat haar te geven voor sinterklaas, ze is gek op 2 dingen kleuren en fotograferen...
    eigenlijk alles wat je kan bedenken wat met kleuren te maken heeft hebben we al, toen zag ik dus deze camera.
    Ik denk dat het echt wat voor haar is, maar vind hem wel vrij prijzig vandaar mijn vraag.
    Wat fijn dat jou dochter het zo leuk vind, hij is dus makkelijk om mee om te gaan?

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Wij overwogen ook om er een te kopen, maar een goedkopere oplossing is een oude camera laten gebruiken; veel meer megapixels voor minder centjes.

5. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    kidizoom is erg leuk maar als je een oude camera hebt geef haar dan deze! mijn zoon heeft nu ook een oude 1 van mijn moeder gekregen en is er helemaal weg van! de foto's zijn beter dan de kidizoom, en even een uitleg en ze weten hoe het werkt ;) kidizoom is wel heel leuk hoor, maar een oude camera is echt veel leuker is mijn ervaring!

6. diddi

diddi Bekend lid

1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een oude is ook een goed idee inderdaad, haha die hadden wij op dat moment niet!

7. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Twente
    Bedankt voor jullie reacties.
    nee, een oude digi camera hebben we niet meer, deze is namelijk al gesneuveld door gebruik van haar... maakt de kidizoom zo'n slechte kwaliteit foto's dan?
    En kun je hem een keer laten vallen of is het dan gelijk gebeurt?
    Mijn dochter is namelijk nogal een wildebras...

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    De kidizoom is erg degelijk en kan de nodige stootjes hebben. Hier word hij al een jaar lang veel gebruikt. Je kunt er ook spelletjes op spelen,mee filmen en mp3s afspelen. De fotokwaliteit is echter wel heel slecht

9. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Onze zoon heeft voor zijn 5e verjaardag een kidizoom gehad.
    Een groot succes!
    Hij sleept het ding overal mee naar toe.
    De kwaliteit van de foto's is niet super, maar mijn zoontje maakt foto's, kijkt naar het schermpje en gaat weer verder met foto's nemen.
    We drukken eigenlijk nooit iets af.
    Verder is het een superding, er kunnen liedjes op, spelletjes zitten er op. Je kunt bijv. een foto maken van iemand, vervolgens is die persoon de hoofrolspeler in het spelletje wat je daarna kunt spelen. Heel leuk.
    Hij kan tegen een stootje, hij valt hier (dankzij mijn 2 jarige zoon) regelmatig op de grond.
    De koptelefoon hebben wij al wel een keer vervangen.
    Maar dit kwam eigenlijk ook door het sloopgedrag van onze jongste.
    Wij hebben er zo'n handig tasje bij, ook een aanrader.

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier een goedkope normale camera gekocht omdat wij dus wel de foto's willen afdrukken die hij gemaakt heeft want hij maakt echt hele leuke foto's en dat moet dan wel mooi zijn.

ter vergelijking de kiddyzoom is 2 megapixel en 60 euro
    de camera van mijn zoon is een 16 megapixel en was 49 euro

11. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hier was ik ook benieuwd naar. Ons oudste dochtertje vindt fotograferen ook erg leuk. En we wilden de kidizoom voor sinterklaas kopen.

12. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Twente
    Ben er dus nog steeds niet uit, gister even in de winkel gekeken en het ziet en leuk en veelbelovend uit en heb 15 euro kortingsbonnen, dat scheelt natuurlijk ook...
    Maar twijfel over het feit dat het toch slechte kwaliteit foto's maakt en mijn dochter het ws wel leuk vind om uit te printen of op tv terug te kijken... lastig hoor

13. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Wij willen onzedochter hem geven als ze 5 wordt. Ze wil steeds met onze camera fotograveren. Ze wil hem ook graag.
    Hij ziet er erg leuk uit. Dat hij niet van die goede kwaliteit foto's maakt is niet anders, het is ook eigenlijk speelgoed. En onze dochter vindt het ook leuk om het terug te kijken op het scherm, wij laten de foto's, denk ik, ook niet afdrukken.

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.183
    113
    Brabant
    Wij hebben gisteren een camera gekocht voor dl, die wordt 4. Gekozen voor een gewone camera, 16mp voor 60 euro, tegenover 2 mp voor 70 euro..
    En ze weet prima hoe het werkt.

15. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Nee hoor absoluut geen slechte kwaliteit.
    Je moet de nieuwste nemen die heeft weet ik het hoeveel MB per foto.
    Wij drukken de foto's af en zijn zeker niet slecht.
    Het leuke is dat je kaders kan gebruiken , clowntjes kan maken enz. En dan afdrukken, geweldig is het.

16. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.812
    4.050
    113
    Demi heeft hem voor haar verjaardag gekregen en hier is het een groot succes. Ze vind het fotografen super leuk, maar ook de spelletjes zijn een groot succes. Ik moet zeggen dat ik de kwaliteit van de foto's wel vind meevallen zeker voor wat eigenlijk gewoon een speelgoed is. Bovendien laat ik de foto's toch niet afdrukken. Het handige tegenover een gewone camera: de spelletjes, ze kunnen de lens draaien en daardoor ook foto's van zichzelf maken en de camera kan tegen een stootje dus het is niet erg als de camera valt.

17. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    En die stemvervormer :) :) :) :)

18. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Twente
    thanks voor de reacties!
    Ik ga toch voor de kiddizoom twist... inderdaad weet ik dat ze naast het foto's maken, ook de spelletjes en de mp3 heel leuk gaat vinden en inderdaad dat ze foto's vanzich zelf kan maken en dan vervormen... Dan ben ik gewoon al helemaal klaar voor sinterklaas, heb voor beide dames alles al binnen zelfs de schoencadeautjes voor de oudste... Ben geloof ik nog nooit zo vroeg geweest haha!

19. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Kk heeft hem nu 3 jaar en is onafscheidelijk met dat ding. ( nu de twist trouwens hiervoor de andere, maar die had een productiefout)

Deel Deze Pagina