Hartje gestopt met 9.2 wk - curretage?

Discussie in 'Miskraam' gestart door stess82, 13 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stess82

stess82 Actief lid

9 jun 2013
    158
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou, net een echo gehad en ik was iets langer zwanger dan ik dacht. 9.4 wk. En net ben ik erachter gekomen dat het hartje ermee gestopt is nog maar n paar dagen geleden. Zucht... Ben er goed stuk van.

Die kwalen voor niets, die afschuwelijke misselijkheid voor niets...

Ik weet dat je dit in principe natuurlijk kunt laten verlopen maar ik heb hier mijn bedenkingen bij.
    De vorige keer met 8 weken erachter gekomen dat het met 6.5 k mis was gegaan. Toen kwam het al niet vanzelf en toen na de tabletten was de miskraam ook niet compleet. Ik heb er dus een hard hoofd in dat dat nu wel gaat gebeuren. Het ziekenhuis waar ik kom zal wel sturen richting een cuttetage

Ondanks dus dat ik ervaringsdeskundige ben weet ik even niet wat te doen. Maar ik voel me niet lekker en ik wil er vanaf.

Laatste vraag nog, als ik de tabletten oversla, moet ik die alsnog de dag vd curretage inbrengen? Even raar om te zegen maar dat sloeg op mn datmen en ik kreeg daar gigantische diaree van. Hoe moet dat met een curretage als mijn darmen beginnen te lopen?

Heel graag hoor ik van jullie!!

2. Elianne92

Elianne92 Actief lid

29 aug 2015
    136
    1
    16
    NULL
    NULL
    Sterkte! Ik kan je geen advies geven! Hoop dat het snel loskomt en je opnieuw zwanger wordt!

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Volgens mij is dat niet nodig als je voor een curretage gaat.
    Sterkte de komende tijd.

4. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.402
    1.180
    113
    Allereerst wat enorm balen van je mk! Zo verdrietig! Sterkte! Ik ben vorig jaar gecurreteerd en moest op de dag vd curettage 1 tabl inbrengen.. sterkte de komende tijd!

5. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ik heb zelf eerst cytotec gehad, en bijna 1 week later de curretage. Ik hoefde toen niet weer de pillen, maar ik zou even met je gyn overleggen over de mogelijkheden.

6. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Ik heb eind juni een curettage gehad en hoefde geen pillen oid in te brengen/nemen. Alleen vlak voor de ingreep 2 paracetemols en een vreselijk vies drankje.

Sterkte meis!

7. stess82

stess82 Actief lid

9 jun 2013
    158
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat voor drankje was dat dan? Waarvoor moest je dat slikken?

En jij hebt ook al heel wat meegemaakt zie ik...Is er een oorzaak gevonden van het overlijden van je dochtertje? En hoe ga je om met al deze verliezen? Vind het heel bewonderenswaardig.

8. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Oeh geen idee eigenlijk. Volgens het informatieboekje waren het meds ter voorbereiding op de narcose.

Ons tweede dochtertje is overleden door een knoop in de navelstreng die nooit eerder ontdekt is :( Uit verder onderzoek bleek ze verder volledig gezond te zijn, dus het was puur 'gewoon pech' :( Ze moet de knoop strakgetrokken hebben tijdens het indalen, want ik had op de laatste ctg al lichte harde buiken.

En hoe ik om ga met mn verliezen....ja, heel 'simpel', gewoon doorgaan (ook voor mijn oudste) en blijven proberen. De wens is groter dan de angst. We willen zo graag nog een kindje erbij en we weten dat het mogelijk is, dus het 'moet' gewoon nog een keer lukken.....

9. stess82

stess82 Actief lid

9 jun 2013
    158
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw...goed gezegd! Ik ben heel trots op je (ook al kennen we elkaar niet :) Ik ben op dit moment zo verdrietig...maar na wat jij hebt meegemaakt met je kleintje....'puur pech'...Wat n shitzooi (moet ik ff zeggen) ik heb echt gigantisch respect voor je hoor.
    Zullen we afspreken weer snel goed zwanger te worden? :)

Deel Deze Pagina