De meeste zwangerschapstesten (Action is er ook een van, dacht eerst ook dat ik bij mijn testen niets zag. Heb er toen gewoon een 5 minuten timer naast gelegd) hebben ruim meer dan 2 minuten nodig voor ze resultaat geven. Dus gefeliciteerd
Bedankt voor de positieve reacties en felicitaties! Ik ga maandag een digitale test halen met wekenindicator. (vandaag en morgen zijn in dit kleine dorp alle winkels dicht). Misschien dringt het dan tot me door haha. Maar ik zal pas rusten na een goeie echo, dit is namelijk pas de eerste ronde na een MA. We hebben wel een menstruatie afgewacht hoor
euhm...op het blaadje staat 5 minuten wachten en met deze testen nu, niet zoals paar jaar terug helaas...moet je die ook echt wachten! Ik zeg super zwanger!!
ja hoor super positief proficiat ik moet zeggen dat die testen van kruidvat echt wel laaaat beginnen doorlopen ik deed gisteren nog eens een testj en die begon ook pas na enkele minuten duidelijk te worden en ben echt wel zwanger bloedtesten liegen er niet om dus proficiat proficiat !!