Hoi dames, gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid. Sommige doen een clearblue ovutest als ze niet zeker zijn van hun dipstick. Lijkt me verstandig en wil ik in de toekomst ook wel proberen. Nu vraag ik me wel af. Hoe doen jullie dat dan? De clearblue test moet je zogezegd 's morgens gebruiken? Doen jullie die test dan net na de dipstick uitslag? Bv. ik test altijd 's middags. Stel dat ik twijfel en ik wil de clearblue ter controle gebruiken kan je die dan gewoon smiddags na je dipstick doen? Bij sensitest moet je tussen de 5 tot 10 minuten wachten op je definitieve uitslag staat er bij mij. Blijf je urine zolang gewoon "goed"? Je moet toch even wachten op de uitslag van de dipstick natuurlijk. Sorry weer een gekke vraag van me maar ik vroeg het me af.
ik doe dat inderdaad, gewoon met dezelfde urine, ik laat dat bakje gewoon een paar minuten staan. En als ik dat vergeet, dan gewoon een paar uur wachten met plassen, en dat de clearblue. Die kan 's ochtends, maar ook 's middags.
zie nu pas dat je nog niet zolang geleden een miskraam hebt gehad met 9 weken. Hier hetzelfde, met 9,5 weken, maar dan al in november. De eerste ronde kan de cyclus nog goed van slag zijn...mijn eisprong was ook later, dag 19, en de ronde daarna dag 16. Sterkte met verwerken...
Dankje meid en dankje voor de uitleg. Ja heb eigenlijk geen cyclus nu maar ben toch na een negatieve zwtest aan de slag gegaan met ovulatietestjes. Lijkt het eropt dat ik tussen drie dagen geleden en nu men eisprong zou moeten gehad hebben. Als het kan want teste in tussentijd ook terug positief. Maar ondertussen worden de streepjes niet duidelijker integendeel. Heel gek allemaal. Daarstraks wel vruchtbaarheidsvocht opgemerkt dus je weet nooit. Verlang heel erg naar een ongesteldheid...