snel zwanger na miskraam?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wiebertje, 14 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Ik hoor dat je na een miskraam heel erg vruchtbaar bent :(:

Dit kreeg ik van meerderere vrouwen te horen , heeft iemand hier ervaring mee ik snap ook niet helemaal waarom dat zo zou zijn dan.

Gr Wiebertje

2. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Ik heb dat ook weleens gehoord en toen gevraagd. Volgens mijn verloskundige en mijn gynaecoloog is dit onzin.
    De kans om na je miskraam zwanger te worden is even groot als ervoor.

3. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    soms hoor je zoveel dingen mensen hebben ook altijd de behoefte om dit soort informatie ongevraagd te geven, we zien wel gaan gewoon weer verder :D

4. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Misschien lijkt het in de statistieken wel zo omdat de mensen die een mk hebben gehad in ieder geval zwanger kunnen worden? En dus ook weer kunnen worden...

Iig veel succes :)

5. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Het is niet waar! Maar hopelijk wel bij jou. Succes!

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik heb dat ook gehoord maar dan van iemand die wat dat betreft echt alle geluk van de wereld had... haar man is gesterriliseerd. Zwanger geworden maar een mk... daarna meteen wéér zwanger! Echt een gelukstreffer dus!

Als ik hier op het forum lees valt het wel mee met het aantal dat meteen weer aanteld helaas ;)
    Ik moet nog 7 dagen wachten op mijn eerste NOD na mijn mk. Ik heb ovutesten gebruikt en heb mijn ei gvonden... hopelijk is het weer raak.

Liefs cyntje

Deel Deze Pagina