ik heb getest en het was negatief wel een teleurstelling maar zal maar denken nieuwe maand nieuwe kans jullie nog veel succes en zal regelmatig ff komen gluren hier hoe het er bij jullie voor staat
hee dames ik heb geen goed nieuws bij mij zijn de verdomde gekomen, was er zo zeker van dat het nu mischien eens een keer raak zal zijn maar op na ronde nummer 19 jullie nog heel veel succes en hopen dat een van jullie wel een positest krijgt groetjes anja
vorige maandag begon dat lichte bloedverlies van af en toe een roze veeg vrijdag vloeide ik meer en ook echt bloed zaterdag ook nog,maar dat was de avond alweer bijna weg en zondag was het voorbij heb zondagnacht de test gedaan maar was negatief jammer maar niks aan te doen heb dus wel een bloeding gehad op de dag dat ik ongi moest worden maar alleen 1 dag
ik was ook negatief en ga ook weer door naar de volgende ronde mss hebben we nu allemaal in de volgende ronde geluk
Jammer meiden. Dat is echt balen. @ Anja, ronde 19, jeetje dan ben je al even bezig. Heb je je ook al eens laten onderzoeken in het ziekenhuis of bij de gyn? Of wil je dat liever niet? Hier nog geen ongi te bespeuren, dus bij mij is er nog hoop. Maar ik denk dat het wel komt, me onderbuik is best wel gespannen, dus het zal wel een opkomende ongi zijn denk ik? We wachten het nog maar even af.
nee ronde 17 nu typfoutje, maar we gaan er nog 1 maand goed tegen aan en dan gaan we na de dokter toe, het iszo pasen he dus denk met pasen een ei en hopelijk met kerst een beeb, Ik hoop voor jullie dames dat de wegblijven en dat jullie posie testen groetjes anja
Pasen staat symbool voor vruchtbaarheid, met al zijn bloemetjes en zijn bijtjes. Dus deze maand moet het helemaal goed komen voor jou meid.
dan ga ik maar hopen dat het met pasen ook voor ons eiertijd is en bidden dat het lukt veel succes ook voor jullie dames
Jij ook heel veel succes volgende maand. Ik wacht nog even af, maar nog geen ongi te bespeuren. Woensdag testje halen.
ik heb de 14 e ook een afspraaak bij de gyn dus we zullen afwachten mss zit er iets kleins niet goed ben net na mn bavalling toen naar belgie verhuisd en doordat ik toen nog geen verzekering kon afsluiten mn na controle van de bevalling niet gehad mss dat het daarom ook niet lukt
het kan ook zijn dat we er te veel op gefocust zijn en als je er teveel mee bezig ben lukt het ook vaak niet maar ik ga eind april aan extra pc cursussen beginnen dus mss verzet dat mn zinnen wat
Vind dat altijd een moeilijk iets. Niet te veel mee bezig zijn. Je bent er toch bijna dagelijks mee bezig.
ja daarom ook mss is het daarom beter dat ik met verschillende korte cursussen start en daarna kan ik waarscijnlijk met een langere beginnen dan verzet ik mn gedachten wat
en weet je al wat ik word gek van mezelf van mn lichaam dan ik heb die paar dagen lichtroze gehad bij het afvegen en dan 1,5 dag echt vloeien maar niet zoveel als een normale ongi heb getest en was negatief maar heb nog wel steken niet echt in mn lies maar meer er schuin boven weet niet wat ik ervan moet denken,maar het doet vooral pijn als ik moet hoesten en aangezien ik een kou heb gepakt moet ik dat dus vrij vaak soms denk ik wel eens dat het mss toch wat is maar denk het niet ben benieuwd wie dit gevoel herkent