kan een innestelingsbloeding meerdere dagen duren

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ramefa, 18 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Van middag zijn die stomme :evil: :evil: in alle hevigheid op komen zetten. Dus nu maar weer op naar volgende maand. Misschien hebben we meer geluk in April. ;)

2. ramefa

ramefa Lid

18 mrt 2009
    46
    0
    0
    het is paastijd he dus mss hebben wij ook geluk met de eitjes :) :) :) :) :) :)

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Inderdaad. :) :) :)

4. ramefa

ramefa Lid

18 mrt 2009
    46
    0
    0
    ik vraag me nog steeds af of ik het toch niet ben
    mn bloeding was niet zo sterk als een normale ongi en had er verder ook weinig last van met pijn
    maar nu heb ik die pijn en steken boven mn linkerlies en weet echt niet wat ik er van moet denken
    zou het toch raak kunnen zijn ondanks de negatieve test ? :(: :(: :(: :(: :(: :(: :(: :(: :cry: :cry: :cry: :cry:

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Op het moment heb je geen vloeiingen meer? Ik zou het niet durven zeggen. Als je twijfeld en de bloedingen zetten niet door, dan zou ik van de week misschien nog een testje proberen.

6. ramefa

ramefa Lid

18 mrt 2009
    46
    0
    0
    nee vloei niet meer maar de bloeding was wel de dag voordat ik ongi moest worden
    dus durf en niet zo aan te geloven
    en mn vriendin is ook niet echt bemoedigend
    die blijft volhouden dat ik niet zwanger kan zijn omdat ik op de dag van mn ongi datum idd een bloeding heb gehad
    dus weet niet wat ik er van moet denken

7. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoihoi mijn innestelingsbloeding duurde 3 dagen, van dag 5 na ovu tot dag 8 na ovu. en dag 9 na ovu testte ik al positief! Succes!

8. bambi1977

bambi1977 Lid

19 mrt 2009
    15
    0
    0
    zorg
    helmond
    hey dames.

Ik heb al vanaf zondag ( vorige week ) wat licht bruine afscheiding , normaal heb ik dat 3 dagen voor ik ongi moet worden ,maar die blijft maar weg , zit vandaag op 28 dagen .
    Als ze :evil: vandaag niet komen dan morgen maar een testje er tegenaan denk ik .

good luck

9. ramefa

ramefa Lid

18 mrt 2009
    46
    0
    0
    en vloeide je veel die dagen of niet
    ik kreeg het 5 dagen vantevoren voor mn eigenlijke nod
    maar alleen bij het afvegen een beete
    je llichtroze
    en de dag voor mn normale menstruatiedag kreeg ik een bloeding van 1,5 dag ongeveer maar die was wel redelijk wat maar niet zoveel als mn normale menstruatie

10. ramefa

ramefa Lid

18 mrt 2009
    46
    0
    0
    van harte
    hoop voor iedereen hier dat hetd eze maand ook raak zal zijn
    maar je teste wel snel positief
    dat is aleen maar mooi
    ik teste bij mn eerste kind ook al een week voor mn ongi positief
    hoefde de test niet eens dicht te maken
    sloeg meteen blauw uit hahahahhaha

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @ Bambi, ik ga voor je duimen dat je test positief is. Laat je het weten wat de uitslag is als je getest hebt?

@Ramefa, Ga je binnenkort nog een keer testen of niet?

12. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ik vloeide 3 dagen achter elkaar lichtbruin met lichtroze door elkaar heen. t was veel te licht voor een menstruatie en ook geen echt bloed. en ik wist toen eigenlijk al dat ik zwanger was. mijn gevoel zei t en t was idd zo.

13. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    En ja idd was t vroeg posi getest maar daardoor was ik wel onzeker of t ook echt zou doorzetten.. maar ja t zit er nu gelukkig nog steeds :D t hartje al zien kloppen. Iedereen succes met zwanger worden!

14. ramefa

ramefa Lid

18 mrt 2009
    46
    0
    0
    bij mij was het eerst niet echt bloed de eerste dagen maar daarna die 1,5 dag wel gewoon bloed (alleen minder als normaal)
    dus weet niet wat ik er van moet denken
    heb wel nog steeds steken net boven mn linkerlies en in het midden net boven mn vagina ook een trekkende huid en steekjes af en toe
    heb de dag na mn eigenlijke ongidatum een tet gedaan maar die was negatief
    maar mijn man denk ook steeds meer aan toch een zwangerschap

15. ramefa

ramefa Lid

18 mrt 2009
    46
    0
    0
    ja ik denk dat ik er van de week nog maar een testje tegen aan gooi

16. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Heb je je ovulatie vast kunnen stellen? want dan alleen kun je zeker weten of je ongesteld moet worden of niet. als je een week na je ongidatum nog niet positief test dan zou ik even naar de huisarts gaan als ik jou was. dan zou je t echt al wel moeten kunnen zien met een test. zal voor je duimen dat je gewoon lekker zwanger bent! groetjes!

17. ramefa

ramefa Lid

18 mrt 2009
    46
    0
    0
    ik heb altijd een cyclus van 28 dagen
    dus daardoor weet ik wanneer ik ongi moet worden
    maar nu weet ik het ff niet meer
    mss zijn we er teveel op gefixeerd,dat het door de stress eerder door kwam zetten

18. bambi1977

bambi1977 Lid

19 mrt 2009
    15
    0
    0
    zorg
    helmond
    Ik voel de duivels ook altijd aankomen, maar heb nu helemaal niet t gevoel dat ze in aantocht zijn, maar heb ook helemaal geen zwanger gevoel.. maar dat wil natuurlijk niks zeggen dat had ik bij de 1e ook niet
    9 maanden nergens last van gehad.

Morgen ga ik test halen en dinsdag testen ..

Ik blijf het maar uitstellen , van de ene kant heb ik zoiets van NEE dat kan niet de 1e keer raak .. maar aan de andere kant heb ik me na mijn eisprong en geklus wel heel anders gevoeld.

Jullie horen nog van me

19. Sunshine1975

Sunshine1975 Actief lid

1 feb 2009
    264
    0
    0
    Maar het is toch niet standaard dat je wat last kan hebben van innestelingbloed, of moet dat wel perse komen?
    En wanneer zou dat ongeveer moeten zijn als het wel zo is? Hoeveel dagen na de ines?

Gr Sun

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Nee hoor niet iedereen heeft daar last van. Meestal is dat bij de innesteling zo'n 5 tot 8 dagen na je ei.

Deel Deze Pagina