heb vandaag een babbel gedaan met een dokter van hhet consultatiebureau en alles verteld hoe het ging en die had toch graag dat ik een bloedtest ging laten doen om te kijken of ik niet toch zwanger ben dus wie weet morgenochtend ff bellen voor een afspraak dan maar
hey das balen maar we gaan er gewoon weer voor ik heb er nog niet zoveel vertrouwen in met die bloedtest tot nu gaat alles toch fout dus ga er nu ook maar van uit succes weer iedereen
hallo allemaal vanaf gister heb ik weer een sprankje hoop mn innesteling zou als het goed is dit weekend moeten zijn en heb ook sinds gisteravond pijnlijke borsten en af en toe steekjes in de buik dus hopen maar weer
Ik vloeide van vrijdagmiddag t/m zondagmiddag. De maandag erna was mijn nod-dag. Het verwarrende is echter wel dat mijn ongesteldheid vaak op dezelfde manier begon, dus totdat het zondag ineens ophield dacht ik dat het weer niet gelukt was.
Ik heb nu ook licht bloedverlies, heb ik net ontdekt, licht roze, en niet zoveel, maar moet aankomend weekend pas ongi worden, als ik normaal 28 dagen aan houdt. Heb een miskraam gehad op 11 april, dus heb die dag als eerste dag van mijn laatste menstruatie aangehouden. Heb ook erg veel buikpijn/blaaspijn, het lijkt op een blaasonsteking, ga morgen even wat urine wegbrengen, vertrouw het toch niet. Niks aan, die onzekerheid.