hallo, 18 jan heb ik jullie een vraag gesteld over spierpijn in benen, imke heeft toen geantwoord dat spierpijn niks met de zwangerschap te maken heeft en dat er misschien een griep op komst was ik heb geen griep gehad en de pijn is na een paar dagen wel minder geworden ,om vervolgens tot nu toe alweer 2x die piijn gehad heb, ik vind het toch raar ,het zijn vooral mijn bovenbenen,wat kan dat toch zijn, ik heb daar anders nooit last van gehad toen ik niet zwanger was en nu om de haverklap, heb ook vaker last van mijn rug maar dat kan ik begrijpen dat dat met de zwangerschap te maken heeft maar de benen?
hoi Rebecca, het kan wel zwangerschapsischias zijn, dat wil zeggen dat door de zwangerschap een bepaalde zenuw in je lage rug wordt afgekneld en dat kan pijn geven in je billen en bovenbenen. Daar kun je niet zoveel aandoen, het kan ook helemala geen kwaad verder, maar als je er zoveel last van hebt zou ik even naar de fysiotherapeut gaan. Mirjam
hallo dank je wel voor het snelle antwoord! maar ik heb geen pijn aan de achterkant vd benen want dat zou je toch verwachten bij die zwangerschapsischias? of zie ik dat verkeerd? het zit bij mij aan de voorkant van mijn benen. kan dat er dan ook mee te maken hebben?