ik ga verhuizen van uit roosendaal naar koudekerk a/d rijn zoals de meeste weten.... nu ben ik op zoek naar verhalen en ervaring met bevallen in het rijnland ziekehuis in leiderdorp... wie kan me helpen? of wie weet hoe het daar allemaal gaat?
Ik ben daar 2,5 jaar geleden bevallen van onze zoon Jamie.... hele goede ervaringen mee. zijn heel erg lief en cordaat wanneer t echt moet... goede zorg daar gekregen. Ook toen ik daar was voor een spoedcurretage bij mijn tussentijdse miskraam goede zorg gekregen. als je nog meer wilt weten pb me maar
Ik heb jaren in leiderdorp gelopen bij de gyn voor ik zwanger werd van Levi. Nooit klachten gehad over de behandeling daar. Van Milou* ben ik ook in leiderdorp bevallen, en ook geen klachten. Werd goed naar mijn wensen etc geluisterd. Alles was mogelijk, aardig en goed personeel. Ze hebben ook regelmatig info dagen/avonden waarbij je vragen kan stellen en de verloskundige/kraamafdeling kan bekijken. Zou hier sowieso gebruik van maken zodat je zelf ook een idee krijgt.
Ook hier ervaring, ruim 3 jaar geleden bevallen van mijn zoon en straks wordt spruit 2 daar ook geboren. Goede ervaring, ik vind die kraamsuites echt een pluspunt, fijne verpleegsters over het algemeen, ik had/heb voor mijn gevoel een prima gynaecoloog. Maar aan de andere kant, ik heb geen vergelijkingsmateriaal...
Dank jullie wel ik ga zeker naar info avonden en rondleiding op kraam afdeling is ook wel lekker voor het gevoel... heb nu idd een lekkerder gevoel der bij
Mijn nicht, zusje en buurvrouw zijn daar allemaal het afgelopen jaar bevallen. Mijn zusje en nicht s nachts, die kregen dan ook een familie kamer waar de partners mochten blijven slapen. Mijn buuf is afgelopen zaterdagochtend daar bevallen en heeft het allemaal prima ervaren, kreeg wel een kleine(re) kamer, maar stond 4 uur naar haar bevalling al weer in hun eigen huisje. Voor zover mijn ervaringen zijn het allemaal leuke meiden daar.
Hoi Nooky, ik ben afgelopen 7 mei bevallen van onze eerste dochter in het L'dorp zh. Op de verloskamers ben ik echt GEWELDIG ontvangen en behandeld. Door de meest lieve VK en gyn begeleid en behandeld. En de verpleegkundigen waren ook TOP! De kraamsuite is erg mooi en verzorgd. Maar daar heb ik erg weinig hulp gehad helaas. Het was druk op de afdeling en ik heb ondanks een erg slechte lichamelijke conditie (na pittige bevalling) bijna alles zelf moeten doen. En moest na 48 uur weg, terwijl ik me nog niet echt lekker voelde. Maar dat is de druk in de zorg die je OVERAL zal tegenkomen!! Veel succes met jou en de beeb straks!
ik heb nu wel de indruk en het idee dat de verhuizing ons wle veel goeds gaat brenegn aangezien het ziekehuis hier alleen maar slechte verhalen heb gehoord... en de echoscopiste die was wel de liefste en heel vrolijk maar verder niet echt dus nu voel ik me al een stuk gerust gesteld...en jammer dat je al na 48uur weg moest maar hopelijk nu weer een beetje bij gekomen?