bij mij klopte t toch echt..... ik ben bevallen tijdens volle maan.....zie banner. De katten blijven nog steeds om me heen draaien, die vinden t reuze interessant
Kristel GEFELICITEERD! Wat een leuk nieuws zeg!! Geniet er lekker van, hihi misschien dat het dan toch iets betekent die katten
Geloof wel dat ze aanvoelen dat er iets gaat gebeuren of ze ook nou precies weten wat of wanneer, geen idee..? Een vriendin heeft een hond, heel lief en ook heel zindelijk maar die voeld het aan wanneer iemand zwanger is. Als een zwangere die hond op schoot haald plast die over je heen en dat doet ie anders echt nooit! Alleen bij iemand die zwanger is.. Best apart, zon zwangerschaps test op 4 voeten
Mijn kat negeert mijn sinds vandaag, afgelopen 2 dagen was hij echt extreem aanhankelijk en nu komt hij niet eens als ik m roep?! Echt raar!!! Dus als hij het aan zou voelen ga ik misschien vandaag wel bevallen We zullen zien..
SophieMarie ik hoop het voor je Charity dat is een omgekeerde predictor-hond Die plast over jou heen ipv dat jij ergens overheen plast hahaha
Ik ook, tot nu toe niks raars behalve wat voorweeën dus zal wel weer niet! De kat is nu MEGA irritant, beest blijft maar mauwen.. Maar dat heeft er meer mee te maken dat hij nu buiten mag wennen en weer naar buiten wil dan dat ik zou gaan bevallen denk ik!
gefeliciteerd Kristel. gisteravond en vannacht had ik flnke voorweeen, maar zet niet door. De hele week rommelt het al, maar dit keer was het anders. De hond, achtervolgt mij nog steeds en de kat gisteren ook de hele dag.. Vandaag nog niet gezien.. We wachten geduldig af...