kan een kat iets aanvoelen.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door droepie, 14 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Onze 2 katten hebben heel goed door dat er iets anders is maar dat ligt niet aan hun maar aan mij hahaha
    Iedere avond lig ik met een dekentje op de bank en onze beide kattendames zijn verzot op dekentjes hihihi
    Dus liggen nu wel heel vaak bij mij maar nog niet om de reden die ik terug lees hahaha
    De onze genieten nu van het feit dat ik alleen maar lekker wil coconnen s avonds en onze dames doen gezellig mee...
    Vind het wel gezellig 2 van die ronkertjes lekker tegen je aan...normaliter lagen ze beide wel op de bank en meer bij m'n man in de buurt maar met mijn geheime wapen het dekentje zijn ze beide overgelopen naar mijn kamp hihihi

Merk verder nog niets anders maar ben er wel van overtuigd dat vaak beestjes dingen aanvoelen...zou het wel heel leuk vinden als de katten straks mijn buik uitkiezen als favo hangplek :D

2. singlemom23

27 mei 2012
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn kleine rode rakker wil sinds vandaag de hele tijd op me arm rijden ! deed ie wel eens vaker maar niet overdreven erg. nu is het al de hele ochtend raak !
    Daarbij door de verhuizing piste hij de hele boel onder ! werd er knetter van. Nu sinds een week heeft ie in 1x nergens meer geplast :D
    Ben morgen 39weken. dus misschien dat rijden op me arm iets betekend. Nou ik sla em net van de bank af omdat me arm niet mocht nu heeft ie de bank gebruikt om zn zooitje op te lozen ! getver :x

3. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Voelde mijn hond het maar een béétje aan...;)

We hebben een kruising duitse dog, en meneer weegt zo'n 50 kilo. Tis een enorme knuffelbibs, en zit graag zo dicht mogelijk tegen mij of mn vriend aangeplakt... tot het moment dat hij in slaap valt, dan laat hij zich onderuitzakken over mn schoot heen, waarbij ik dus een paar scherpe ellebogen in mn buik cadeau krijg... Hoezo "daar zit wat belangrijks in"?? :( Meneer is zich er duidelijk niet van bewust.... :)

4. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    Hoi,

Mijn kat des tijds was lag nooit uitzichzelf bij me..
    Toen ik net wist dat ik zwanger was lag ik even op de bank te slapen..
    Toen ik wakker werd lag dus mijn kat heerlijk te slapen op mijn buik.. Mooi om te zien en ik weet wel zeker dat katten dat soort dingen aanvoelen :)

5. Snowy82

Snowy82 Actief lid

19 apr 2012
    354
    0
    0
    Studeer
    Zweden
    Ik heb 3 katten en een poes die wil de hele dag zo dicht mogelijk bij mij zijn en als ik slaap houd ze de wacht over mij. En die andere twee vechten normaal veel, maar sinds de zwangerschap doen ze dat bijna nooit meer.

Deel Deze Pagina