Heey, Onze kleine man is nu begonnen met fruithapjes. Hij is lekker aan het brassen. Alleen hoe krijg ik die appel/banaan vlekken uit de slabbers. Na wassen op 60 graden zitten ze er nog steeds. En als straks de worteltjes komen....... HELP alvst bedankt.
je wilt niet weten hoe de slabbers hier eruit zien . Ik krijg het er ook niet uit, lekker belangrijk Wat dacht je van pasta saus vlekken, roosvicee vlekken
Tot nu toe spoel ik ze meteen na gebruik onder heet water af. Vervolgens na uitgehangen gedroogd te zijn gaan ze direct de wasmachine in en op 60 graden wassen. Heb tot nu toe bijna al slabbetjes schoon gekregen.
Krijg ze ook niet meer schoon! De spenen van de flessen zijn ook helemaal verkleurd van de roosvicee!
ik krijg ze ook niet meer schoon, dus ik gebruik nu maar hydrofiel luiers als slab ( t eten vliegt hier nl ook nog wel eens). Als ik er meerdere heb met vlekken die er niet meer uit gaan, knoop ik ze in elkaar en doe ze in een verfbadje ( dylon). Hier na heb ik leuke gekleurde unieke luiers/slabbetjes Idem rompers en andere kleding btw ( gekleurde kleding was ik neit met verf, maar leg in t bleekwater)
Tsja... ik kan er niet zo mee zitten als er vlekken op de slabbers zitten... daar dienen ze toch voor? Heb zelf slabbers van Bambino - kruidvat. 3 stuks voor 3 euro... erg fijn in gebruik en als ze echt te smerig zijn: gewoon vervangen
Na het eten meteen in uitspoelen en uurtje (of langer) in heet water in een flinke hoeveelheid oxy. Daarna evt nog weer in de was. Vlekken worden veel minder of zijn weg. Ook meerdere keren in de oxy helpt wel hoor.
groene zeep wil soms nog wel eens helpen, er op doen voordat je de slab in de was doet. Of een ontvetter er opspuiten. Schijnt dat er bij de Wibra een goede, goedkope is. En idd, gewoon regelmatig vervangen....
Plastic lange mouwen slabbers a 7 euro bij de Pre-natal speol je zo uit onder de kraan en zijn binnen mum van tijd droog!
1 woord: PLASTIC slabbertjes. Die gewone zijn echt niet echt schoon te krijgen, en als je straks appelstroop e.d. gaat geven dan heb je 'echte' vlekken Die plastic slabbertjes (gewone of met mouwen) heb je na het eten zo afgespoeld en dan alleen maar even laten drogen. En dan 1x per week mee in de wasmachine en ze zijn weer als nieuw.
Ik kreeg DE tip van iemand. Slabbetjes van Silly billyz. Daar gaan alle vlekken uit. Zijn wel iets duurder maar als je iedere keer nieuwe moet kopen omdat de vlekker er niet uit gaan ben je duurder uit denk ik.
Drogen niet snel vind ik, dus heb je er twee nodig en zit je al op 22 euro. Doe mij dan maar een simpele plastic lange mouwenslabber voor 7 eurie!
Hier zijn de slabbers al aan de kant gelegd... knoop een hydrofiel om en die chloor ik zo af en toe weer eens om ze mooi wit te laten worden!
Ben ik het helemaal mee eens, Ze kosten idd wat meer maar je krijgt er echt alle vlekken uit. Bijkomend voordeel is dat er een plastic laagje aan de onderkant zit zodat de kleding niet nat word bij morsen of sproeien hihihi. Ik ben er een grote fan van. Groetjes Kim