Lastig maar als je haar toch al niet zo boeiend vind zou ik idd het gewoon face to face zeggen...zo erg is het dan toch niet? via mail vind ik wel heel gemakkelijk maargoed je moet doen wat jou het beste lijkt. snap ook niet zo goed waarom je haar dan wel op jou dochter haar verjaardag laat komen als je al een hele tijd geen klik heb. Denk dat dit gewoon uit fatsoen is, toch uitnodigen...maargoed wees gewoon eerlijk en handel dit netjes af. is voor beide partijen wel zo makkelijk. je hoeft niet te zeggen dat je haar niks aan vind maar dat je er gewoon niks voor voelt om nog verder contact te houden.
Ze las op hyves dat ik mensen had uitgenodigd voor mijn zoontjes verjaardag en toen had ik haar nog geen kaartje gestuurd. En toen kreeg ik een sms van haar ik heb niks gehad maar we zijn van de partij hoor tja dus uit fatsoen toch een kaartje gestuurd. Mensen het is makkelijk te oordelen als een vriendschap je wordt opgedrongen hoor, ik ben er nog steeds niet over uit wat te doen, ben niet naar de verjaardag van haar kind geweest, maar zit ook nog met een moeder die haar iedere dag ziet, dat maakt het voor mij ook lastig en mijn moeder die tegen mij ook zegt dat ik contact moet blijven houden en dat ze het belachelijk vind als ik het contact verbreek .