op 13 weken echo was n grote blaas bij mijn kindje geconstateerd,een hoop gestress erom heen door de prof die dit ontdekte, dus second opion, die krijg ik aankomende vrijdagochtend. vandaag moets ik ter controle naar de huisarts, die ook n echo van het kindje maakte, vorige week bij de huisarts zagen we nog een blaasje van 8.5 en nu was er niks te zien, dus waarschijnlijk geplast..pfff ik hoop vrijdag op verder goed nieuws, kindje was weer ge groeid en het hartje had 4 kamers..zag er allemaal goed uit. Dan blijft enkle de cyste op de navelstreng nog, die was iets gegroeid, dat gaan zo in de gaten houden kwa groei van het kindje..ik ben al n stukje opgeluchter. het lijkt mij dat als de blaas nog groot was of groter dat dat op de echo te zien zou zijn geweest..en het feit dat je dat nu niet zag, denk ik dus dat hij geplast heeft
dank je, ja ik had het nog over jullie verhaal bij de huisarts...wat i nu wel weer eng vind, is dat blaasje helemaal niet zichtbaar was, mijn man en ik denken dat het waarschijnlijk net geplast had, want als het groter was dan hadden we dat dus duidelijk gezien, net als vorige week, die zwarte vlek zichtbaar was. ik hou je op de hoogte