Rare cyclus?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Screamxme, 2 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Screamxme

Screamxme Niet meer actief

Hoi,

Ik heb 24 april mijn implanon laten verwijderen en kreeg op donderdag 1 mei een positieve ovulatietest. Flink geklust maar helaas 12 mei ongesteld (korte lf schijnbaar).

Nu zit ik onderhand op cd22 en heb met testen (vanaf 19 mei) mijn ei nog niet kunnen vinden, constant streepjes, soms ook wat donkerder maar nog niet zoals hij 1 mei was.

Ik heb een lijstje bijgehouden over mijn afscheiding;
    25-05 melkerig
    26-05 melkerig
    27-05 slijm
    28-05 creme
    29-05 slijm
    30-05 slijm
    1-6 slijm/creme
    2-6 waterig slijm

Verdere symptomen heb ik niet en vorige cyclus ook niet gehad (vroeger ook nooit). Ik vind het zo vaag dat ik al zoveel dagen slijm heb gehad..hier dames met ervaring hiermee? Wat denken jullie gemist/komt nog? Krijg je na een bepaald aantal cd geen ei meer?
    Ik ben behoorlijk gefrustreerd, helemaal omdat vorige cyclus zo snel op gang kwam etc.
    :(

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Tja dat je eerste cyclus gelijk op gang is gekomen wil helaas niet zeggen dat je dan gelijk regelmatig ongesteld bent helaas...
    Ik heb de ene keer op dag 14 mn ei en de andere keer dag 19 maar ook dag 29.. .. Je kan er helaas maanden over doen en soms blijf je ook onregelmatig.. Ik bv was dat ook al voor me pil, dus verwacht geen regelmatige cyclus.

Helaas even afwachten dus.. ;)

3. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    Veel dames die stoppen met anticonceptie hebben een onregelmatige cyclus, dit komt vanzelf. Bij mij heeft het 10/11 maanden geduurd voor hij regelmatig is.

Het enige wat ik je nu kan zeggen is gewoon door testen wie weet knalt hij over een paar dagen wel!

Deel Deze Pagina