Aangezien ik een leek ben in ovulatie testen en ze sinds deze ronde gebruik. Nu weet ik wel dat een 2de lichte streep negatief is en even donker of donkerder positief is. Vorige week voor het eerst een test gedaan en op woensdag een positieve test, donderdags was die alweer heel iets lichter. Aangezien ik vanaf woensdag weer krampjes heb deze houden tot vandaag nog steeds aan en ik nog geen goed inzicht heb in mijn cyclus. Zit nu op dag 32 namelijk en het alle kanten opgaan heb ik toch weer vanaf woensdag een ovulatie test geprobeerd. Maar kan het dat ie voor een 2de keer weer iets oploopt. Hij is niet positief niet even donker of donkerder maar er zit wel verschil in die van woensdag t/m vandaag. Voel me echt een leek nu
Hier de foto's van de teste Bekijk bijlage 476200 Deze van woensdag tot vandaag Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina deze van vorige week woensdag Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina En van vorige week woendag en donderdag. Die van woensdag is al opgedroogd
Ik kan de eerste foto niet openen, kan je die van vandaag nog eens posten? Een ovulatietest kan ook reageren op hcg, dus als hij echt positief is vandaag, zou ik toch eens een zwangerschapstest proberen... Zou zomaar even kunnen!
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Hierbij de bovenste foto. Deze van woensdag tot vandaag maar vandaag is niet positief wel weer donkerder dan gister en woensdag
Die is inderdaad toch weer donkerder dan de vorigen... Als ik jou was zou ik het voor de zekerheid nog even gezellig maken, misschien is je eitje de eerste keer niet gesprongen en doet het opnieuw een poging. Ofwel zou ik een zwangerschapstest doen... Je zit nu op dag 32 zeg je? Dan zit je toch ongeveer op je nod geloof ik...
Ik weet mijn cyclus nog niet echt helemaal. Als ik die van 30 aanhou zou ik 2 dagen terug mijn nod hebben. Maar als ik uitga van de ovulatie test van vorige week woendag en donderdag heb ik volgende week pas mijn nod. Dan word het ook een cyclus van 36 dagen. Ben nog niet zo lang van de pil af pas sinds eind juni.
Bij mij was dit 2x zo. Ik was toen 2x zwanger.?1e keer helaas mis, 2ex: zie banner. 😊❤️ Ik duim!!!
Ik wacht gewoon geduldig af. Dat geduldig was dus niet zo geduldig. Ovulatie test was net zo duidelijk aanwezig als gisteren dus dacht waarom ook niet eentje van sensitest die je 4 dagen voor verwachte NOD kan doen. Ben in shock niet eens een tuurlijntje
Dank je wel. Kan het nog niet helemaal bevatten dat het is gelukt. Vanmorgen weer getest met action en sensitest