Hallo dames, Ik heb sinds mijn bevalling een hele rare cyclus. Ik temperatuur, maar kom er echt niet meer wijs uit. Mijn cyclus is vorige week vrijdag opgehouden. Maandag had ik een spotting en vandaag opnieuw een spotting. Mijn vk adviseerde mij een testje te doen en geloof het of niet ik had een licht streepje. Iemand anders ervaring met spotting? Ben zo onzeker want mag over een paar dagen pas weer een testje doen om te kijken of het streepje dikker wordt. Daarbij heb ik geen idee hoever ik nu dan zou zijn. Ik heb mijn tempkaartje ook bijgevoegd. Echt heel raar en onzeker. 37be5e Ovulation charts on FertilityFriend.com
Hoi Albertina, ik herken je verhaal, heb het zelf twee keer gehad. Ik was zeer zeker zwanger volgens de vk. Helaas is het beide keren niet goed gegaan... maar het kan dus wel. Succes hoor! Vooral met wachten...
@isis857 nu denk ik inderdaad eerder aan mijn ei want FF geeft nu een stippeltjes kruis aan, maar die andere niet. Vanochtend een 2x5 test van kv gedaan en deze zegt niet zwanger. Mijn cyclus naar de zwangerschap is al 2 rondes 22 dagen, dus denk ik ook mijn ei, maar ja die vage test blijft wel raar vind ik. Afwachten maar......
Hoe raar ook, ik heb hier wel vaker verhalen gelezen van meiden die rond hun eisprong positief testen met een zwangerschapstest. Op een of andere manier reageert de zwangerschapstest dan op je eisprong.
@Be Happy ik denk het ook, want net nog een keer een clear bleu test gedaan en nu super negatief. Het kan ook toch een onopgemerkte miskraam van mijn vorige cyclus zijn, want toen ben ik net voor mijn periode een stukje weefsel verloren en daarna een hele zware menstruatie wat ik nog nooit gehad heb.