Dat zou idd ook nog kunnen. Groot nadeel is in dit geval dat hij nog niet praat.. Tenminste, woordjes kan hij wel, maar niet heel duidelijk aangeven wat er dan is.. Wel au, aap (wijst dan naar zijn bed), moe etc. Maar stel dat hij hetzelfde zou zien als jouw zoontje deed, dat kan hij nog niet aangeven. Zegt ook voornamelijk overal ja op
Is het begonnen met die aap? Wij hebben toen met een heel ritueel die poppetjes uit het raam gegooid en toen de roosters dichtgemaakt. Heb zelfs zogenaamd op de zoldervloer zitten timmeren om duidelijk te maken dat er echt niks was. Je zou kunnen vragen of hij die aap leuk vind, en hem dan samen met hem uit het raam of deur gooien. Ik heb hem toen een knuffel gegeven erbij voor in bed, de slaap lekker knuffel. Het is het proberen waard, er gaat soms zoveel om in die koppies waar wij geen weet van hebben.
Onze zoon deed het laatst ook een keer. Hij rende de kamer in riep; "mama, papa!", liep vervolgens weer naar zijn kamer, en deed ook nog eens alle deuren netjes dicht. Was ook heel vreemd, en volgens mij ook iets wat hij in zijn slaap deed. Dus volgens mij is dat wel slaapwandelen. Ik vind het helemala niet gek om de HA te bellen eigenlijk. Zou daar ook eerder toe geneigd zijn dan het CB te benaderen. Daar krijg je toch vaak van die "net niet" atnwoorden vind ik. Is er niet een bepaalde vereniging voor slaapwandelen/slapen?
Nou, Elise heeft een aapknuffel in de box.. Maar het kan best zijn dat het vannacht een krokodil is die in zn kamer zot.. hij heeft 1 knuffel waar hij mee slaapt, zonder kan hij niet.. verder geen knuffels odzo.. we doen idd wel de beesten wegjagen naar de plek waar lenn ze wil hebben, dat is binnen 5 minuten opgelost.. Maar dan is hij ook gewoon wakker..