Hallo mama's, Vigo wordt alweer bijna 5 De tijd vliegt echt! Nu zit ik al een aatal dagen te bedenken wat ik in vredesnaam voor dat ventje moet kopen voor zijn verjaardag, maar ik kan maar niks bedenken? Hij leeft voor auto's en spelletjes doen op de Wii, maar hier heeft hij al genoeg van. Waar spelen jullie 5 jarige jochies mee? Groetjes Minyaweth
Wat een ramp is dat hè... onze zoon wordt in juni 5 jaar en wij weten ook niks. Het is een echt buitenspeelkind, dus zijn fiets is zijn grootste schat. Ook is hij bezig met skeeleren, dit lukt al aardig. Hij heeft ook zo'n step, daar speelt hij ook veel mee. Verder knutselt hij graag, maar we komen al om in de knutselspullen. Hij wil erg graag een huisdiertje, dus we denken na over een konijn/hamster/cavia, dit eventueel voor zijn verjaardag.
Echt een mega-ramp! Maar ik heb intussen wat bedacht Heb het net besteld, en ik hoop maar dat ik het dinsdag binnen heb. Koop morgen nog wel iets kleins zodat hij dinsdagmorgen wel wat uit te pakken heeft
Een digitale kinder camera-achtig iets waarmee hij zelf kan filmen, foto's kan maken en bewerken en spelletjes mee kan spelen Ik bedacht me ineens dat hij foto's maken heel leuk vind dus dit is ideaal! Hoef ik niet steeds zenuwachtig op de bank te zitten, bang te zijn dat hij mijn smartphone of dure camera molt en kan ik hem lekker in zijn spel laten zonder hem steeds te onderbreken