baarmoedermond heel erg raar!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bloempje22, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Ik voel soms aan me baarmoedermond of deze hard of zacht is. Nu was het afgelopen vrijdag zacht net als je oorlel. Maar het is altijd een klein bobbeltje wat je voelt toch? Nu Had ik zaterdag een positieve ovulatietest. Gisteren me eisprong gehad. Me temperatuur is ook hoger dan gisteren. Nu voelde ik net nog aan me baarmoedermond maar hij voelt echt heel erg raar!:( Heel erg zacht met een heel klein uitsteekseltje lijkt wel. Is dit een opening? Hij voelt heel plat en breed aan. Normaal voelt het echt als een bolletje ofzo. Heb dit nog nooit gevoelt? Iemand een idee? Gisteren voelde hij zacht maar nu voel ik geen bobbeltje maar een plat breed zacht ding?:(

2. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Niemand een idee? Maak me een beetje zorgen. Heb dit nog nooit gevoeld.. En weer willen vanavond nog klussen heeft dit nog nut heb gisteren mee eisprong gehad

3. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Hmm, een uitsteeksel ken ik niet. Maar wanneer ik mijn eisprong heb, is mijn baarmoedermond wel twee vingertoppen breed, en ook plat en super zacht. Ook kan ik mijn vingertop een heel klein beetje "begraven" in de opening (zeg 1/3 van de grootte van mijn nagel verdwijnt er makkelijk in). Ook de dag na mijn eisprong is mijn baarmoedermond vaak nog zo zacht, breed en plat. Dus ik denk dat dit normaal is. Overigens heb ik zo lang ik mijn kan herinneren een mini-bobbeltje aan een kant van mijn baarmoedermond. Die groeit en krimpt mee in mijn cyclus; de ene keer voel ik hem duidelijk zitten, de andere keer is hij (bijna) weg. Misschien is dit vergelijkbaar met jouw uitsteeksel?

Overigens zou ik het ook graag willen weten of je zwanger kan raken de dag na je eisprong. Wij hebben het deze maand per ongeluk 16 uur na de wel bekende eisprong krampen onveilig gedaan en nu vraag ik me af of ik kans heb op een zwangerschap. Weet iemand dit?

4. LOJESI

LOJESI Lid

21 aug 2012
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bloempje 22

Ik denk niet dat je je daar heel erg zorgen om moet maken.. elke baarmoedermond zal anders voelen en veranderd regelmatig van "structuur".
    Tuurlijk kan je altijd even bellen naar de ha als je je echt zorgen maakt.

@MommyOwl

Een eitje leeft nog 24 uur na de eisprong, dus de dag na je eisprong zwanger worden kan heel goed.
    Spannend!!

5. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Bedankt voor jullie antwoorden:) ben wel een beetje gerust. Want zondag ochtend liep er nog wel een beetje sperma uit. En gisteravond liept er echt helemaal niks uit. Misschien voelde ik wel dat me baarmoedermond open stondt? Want bij mij was het ook 2 vingertoppen breed. En er liep geen sperma uit. Maar afgelopen weekend wad Ik hel vruchtbaar volgens me ovu testjes. En toen voelde het niet zo aan. MommyOwl: ik denk ook dat er nog een kans is omdat je eitje 24 uur kan leven na je eisprong. . Spannend!

Deel Deze Pagina