hoi hoi ik heb 5 maart een vmk gehad op de echo van 16 maart was ook niks meer te zien zag er allemaal mooi uit en ze zei er staat een eitje op springen nu hou je je daar even niet zo mee bezig op dat moment maar goed.. in het weekend van 13 maart hebben we nog gemeenschap gehad en op 16 maart ook niet bewust meer uit troost zeg maar maar goed daar denken de zwemmers niet aan he ... nu kreeg ik op 21maart een donkerrood/bruin verlies best veel voor mij doen dan ongeveer anderhalve dag heeft dit geduurt daarna was het alleen nog maar roze oranje van kleur bij het afvegen.. nu heb ik sins zondag een beetje ongi gevoel in mijn onderbuik gehad maar vanaf vandaag einglijk niet meer zo erg.. niet echt pijnlijke borsten maar voelt wel anders .... en heb gister wel een klein slijmig sliertje gehad in de wc wat kan dit zijn? kan ik nu al weer zwanger zijn of? snap echt niks meer van mijn lichaam o ja en mijn tempratuur was gister 36.8 en vandaag de zelfe tijd 37 hoop dat ik snel antwoord kan krijgen liefs angel
hoi angel, je kunt wel weer zwanger zijn ja. Meestal is de eerste cyclus na een miskraam heel lang, maar soms heb je ook gewoon na 14 dagen een eisprong. Afwachten maar, de symptomen zeggen niets, als je meer wilt weten moet je testen. Mirjam