Is het misschien ook raar dat ik het streepje met een bureaulamp wat beter zie en in het buitenlicht niet zo goed? Mijn vriend wil hetzelfde streepje zien als de controlestreep.. Krijg hem niet overtuigd dat het streepje ook lichter kan zijn..
Ik heb het een keer gehad met een test zo'n 4 a 5 dagen voor NOD. Het was een Kruidvat 2 voor 5 euro.De dagen erna bleef de 2e streep duidelijk zichtbaar en steeds donkerder . Succes!!
Staat er een streepje? Dan is het positief he meid? Je hebt het toch over een zwangerschapstest he? Ik heb het ook al gehad dat het streepje nadien wat lichter wordt en daarna had ik knaltesten met de kruidvattest 2v5. Je hebt een zichtbare streep dus positief. Het kan ook donkerder of lichter zijn als je het in verschillende lichtbronnen houdt. Dus bv daglicht, lamplicht, geen extra licht...
Ohohohohoh ik ben toch niet echt zwanger... Ik denk het al een hele week i.v.m. al mijn kwaaltjes, maar nu ik die test in me handen heb denk ik dat het niet echt kan zijn!!!!! ik ga proberen een foto te maken en in negatief te zetten.. effe de kabel zoeken van me camera
Ik heb het ook wel met die van kv 2v5. Als ze opdrogen worden ze wat lichter dan wanneer ze nog nat zijn. Het streepje hoeft trouwens echt niet zo donker te zijn als de controlestreep hoor Als je echt zwanger bent, zou ik overmorgen nog eens testen. Dan is je hcg verdubbeld en zou het streepje al een stuk duidelijker moeten zijn. Succes!