Hallo allemaal, Na 9x KID zonder resultaat, zijn we na een pauze van 2 jaar deze maand weer terug in het KIDtraject. Nu met hormoonstimulatie (Fostimon 75) en echo's, wat mij wel een stukje meer vertrouwen geeft. Zit vandaag op de 9de prikdag, morgen voor de tweede echo. Op de 7de prikdag waren er veel follikels zichtbaar, waarvan 1 van 12mm en 3 van 10mm. Nu heb ik de afgelopen jaren zo min mogelijk over zwangerschapsdingen gelezen, en de uitleg in het AMC is zo ongeveer non-existent.. Dus mensen met ervaring, kom maar door! Liefs, Val
Update... van de 4 'actieve' follikels waren er vandaag nog maar 2 te zien, een van 10 en een van 13 mm.. niet zo goed nieuws dus. Weinig groei in 3 dagen tijd. Over 3 dagen weer terug en hopen op beter nieuws. Wat is jullie ervaring hiermee?
En weer terug van het AMC. Nu met goed nieuws: 2 follikels met groeispurt! 1x 17mm en 1x 19mm dus vanavond Pregnyl sluiten en dinsdag inseminatie! ......En dan wachten......
Oeff.. De hele dag al steken en kramp in mn zij en onderbuik.. normaal voel ik een ovulatie dus echt nooit. Kan het zijn dat ik nu door de Pregnyl ineens wel vanalles voel? Of zit dat gewoon tussen mn oren en wil ik dingen voelen die er niet zijn...
Ik heb vandaag toevallig voor het eerst pregnyl gespoten en mijn arts zei dat de eisprong nu duidelijker gevoeld kan worden en je inderdaad banalers kan voelen. No worrys! Hopelijk een mooie test over 14 dagen!
Dikke stress hier.. Heb sinds gisteravond ferme buikpijn, zo erg dat ik vandaag na een paar uur weg ben gegaan van mn werk. Is nog veel te vroeg voor de innesteling, aangezien de iui dinsdag was.. Maar deze pijn heb ik nog niet eerder ervaren. Kan het door de Pregnyl komen? Voel me een beetje hopeloos vandaag
Je kan idd krampen hebben van de pregnyl. Het is natuurljk hcg wat je in je lijf hebt door de pregnyl. Net even door je topic gelezen, spannend. Hier als het goed is eind volgende week de eerste insiminatie
Buikpijn was er vanochtend/vanmiddag nog wel, maar inmiddels zo goed als weg. Heb nog steeds geen idee wat het nou was. Is wel 5 dagen na de Pregnyl 5000, dus dat zou zo ongeveer uit mn lichaam kunnen zijn. (En nee, ik weiger dat te gaan testen, haha! Ik wil in deze onnatuurlijke situatie, zo veel mogelijk dingen juist wél op de 'normale' manier doen) ...het wachten gaat door...