Hallo, Had paar vraagjes, ik wil dolgraag zwanger worden of zijn, woensdag zou ik ongesteld moeten worden of ook niet, maar wat ik heb is, de laatse 2 dagen pijnlijk borsten, ook onder de oksels! gisteren had ik zo van die rare steken in mijn baarmoeder alsof ze een punctie nemen, en ik slaap heel slecht de laatste week, ik word wakker van een rommelende maag of heb dat ook overdag dat mijn darmen aan het rommelen zijn!! normaal slaap ik veel en vats en nu ben ik s'nacht klaar wakker als ik wakker word, ik ben ook wel erg moe, maar kan ni slapen! Zou dit wijzen op een zwangerschap? of maak ik mezelf alleen wat gekker? groetjes een verlangende mama
Het zou kunnen, maar het is natuurlijk afwachten. Er zijn meiden die positief testte voor hun NOD. Maar als je nu een negatieve test hebt, dan weet je eigenlijk nog niks, aangezien het goed kan zijn dat je te vroeg hebt getest. Ik zou het nog even proberen zol te houden. Succes en ik hoop voor je dat het raak is.
Hoi! Op diverse websites en gebruiksaanwijzingen van test staat dat je al vier dagen voordat je ongesteld moet worden kan testen, maar dat het geen zekere test is... Het beste is wachten tot de dag dat je ongesteld moet worden.....ach, wat zijn vier dagen. Gewoon leuke dingen doen!!!! (Ja, pfff, makkelijk gezegd hè, ik heb ook een hekel aan wachten) Over je symptomen zou ik niets kunnen zeggen...ben zelf druk bezig dergelijke symptomen te kweken... Sterkte!
Hallo, Die klachten had ik bij mij 2e ronde en dacht echt dat ik zwanger was had de zelfde klachten maar was toch ongi geworden. Wens je succes. Lover
hoi, voor zover ik heb begrepen kun je testen tien dagen na de eisprong. Niet iedereen weet wanneer dat is dus houdt men het voor de zekerheid op de dag dat je ongesteld zou moeten worden (dit is immers meestal tussen de tien en zestien dagen na de eisprong). Zelf heb ik getest vijf dagen voor mijn nod (was tien dagen na mijn eisprong); en positief!
ik 4 dagen voor mn NOD en die was ook posi. Maar ik zie dat je zwanger bent dus bij deze gefeliciteerd
Hoi, Ik zie dat je nu pas zwanger bent (gefeliciteerd! ), maar kun je al wat voelen/zien bij jou aan je buik als ik vragen mag??? Ik denk dat ik zwanger ben, en ik zou dan nu bijna een maand zijn, maar ik voel niet echt wat...Het is wat dikker geworden onder m'n navel, er zit nu ook een soort deukje in m'n buik wat ik eerst niet had, en ik als ik goed voel, dan voel ik een hele lichte bolling boven m'n schaambeen, maar dat is echt ieniemienie. ' M'n BH zit inmiddels te strak, dus die doe ik in de avond meestal uit... Liefs Ponnetje
hey ponnetje, ja bij mij is er boven het schaambeen ook een lichte bolling, maar zoals je zegt piep klein, het is wel harder, en mijn borsten zijn ook gezwollen, het lijkt me toch alsof je zwanger bent, maar hoe komt het dat je geen test doet?? je bent inmiddels 12 dagen overtijd!!! groetjes kiki
[/quote]hey ponnetje, ja bij mij is er boven het schaambeen ook een lichte bolling, maar zoals je zegt piep klein, het is wel harder, en mijn borsten zijn ook gezwollen, het lijkt me toch alsof je zwanger bent, maar hoe komt het dat je geen test doet?? je bent inmiddels 12 dagen overtijd!!! groetjes kiki[/quote] Hoi! Ik heb al een test gedaan...dat was ehmmm...niet afgelopen weekend maar dat weekend ervoor...het was een test van Kruidvat. Maar goed..ik had die test gedaan, heb 'm op m'n nachtkastje gelegd en ben in slaap gevallen. 4 uur later zag ik dat er een heeeeeel dun blauw ministreepje op stond. Maar er staat op de test dat je het niet na 10 min meer mag aflezen. Eerlijk gezegd durf ik niet nog een test te doen, en wacht nu 1,5 week...omdat ik er dan zekerder van ben dat er een streepje komt te staan. (jaja, het is stom maar goed). Ik heb van een aantal meiden gehoord, dat als ze niet zwanger waren en de test van Kruidvat hadden gebruikt, ook niet na een paar uur een streepje te zien was. Maar van iemand anders las ik weer dat ze een dun lijntje zag maar niet zwanger was.. Weet gewoon niet meer wat ik nou van die test moet denken...hij ligt nog hier voor me. Heb 'm ook al opengemaakt en zie geen voorbedrukt streepje ofzo, en verderop in de test zelf zie ik nog een beetje blauwe verkleuring. Misschien moet ik er maar mee naar de huisarts gaan en vragen aan de assistente wat zij denkt...want ik durf echt niet meer te testen!! Ben er zo zeker van, dat m'n hoop dalijk weg is... Hoe gaat het met jou??
Jeetje meid, dat je nog niet gek geworden bent! Koop morgen een Clear Blue stick, die zijn hartstikke goed en duidelijk!
met mij gaat het goed, buiten dat ik zwaar verkouden ben en niet kan gaan werken omdat ik geen medicatie mag nemen, maar je zegt dat er toen een licht blauw streepje stond, wel normaal na 10min of na 4uur komt dat er niet als je negatief bent, en je bent nu al tijdje overtijd, ik zou gewoon testen dan ben je avan al die spanningen af, want het gaat je anders kapot maken, ik had dat ook vorige maand heb zeker 6 testen gedaan omdat ik zo graag zwanger wilde zijn , maar dan als de dag komt dat je op het toilet zit en je regels komen stort je wereld in, maar geef de hoop niet op,hoe lang probeer je al zwanger te worden?? veel sterkte en doe de testt, het gaat je opluchten ook al is het negatief!!! xx kiki